<
НОВИНИ ДНЯ: Росія вкрала у ЗСУ технологію ураження цілей та активно застосовує на фронті – BILD  Чи зможуть далекобійні ATACMS повністю знищити Кримський міст: відповідь експерта  Тепло, хмарність та подекуди грози: прогноз погоди на 29 квітня  Мобілізація, сесія НМТ, правила для водіїв та свята: на які зміни чекати у травні  Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 29 квітня – 5 травня  Що зірки нам пророкують: гороскоп на 29 квітня-5 травня 2024 року  Дощі та грози, але не всюди. Синоптики розповіли про погоду на 29 квітнявсі новини дня
Прес-релізи
Інше
04.09.2008 17:29 12545

На противагу надмірній конкуренції: кооперація і довіра задля зростання

Ідучи назустріч своїм клієнтам — учасникам та відвідувачам виставок, АТ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» та компанія «Євроіндекс» домовились про зниження надмірної конкуренції шляхом скасування зайвих виставок.

Загальновизнано, що конкуренція є позитивним явищем в економіці: вона призводить до наявності вибору у споживача, до підвищення якості товарів і послуг, запобігає зростанню цін. Виставкова діяльність не є виключенням: за даними Держкомстату, в Україні працюють 130 компаній — організаторів виставок та виставкових центрів, у тому числі 45 у місті Києві (дані за 2007 рік). Висока конкуренція у виставковій індустрії, безумовно, сприяє підвищенню якості виставок, їх наближенню до рівня світових стандартів. Разом з тим, надмірна конкуренція, що найчастіше виражається у великій кількості однотипних виставок, є явищем негативним: адже замість сузір’я кількох великих, цікавих та ефективних заходів постає купа малих, кожен з яких представляє лише частину учасників ринку, не створює критичної маси відвідувачів, не викликає достатньої зацікавленості іноземних гостей.

Протистояти надмірній конкуренції, запобігти розпорошенню можна завдяки довірі та кооперації організаторів виставок. Яскравим актом такої кооперації стала домовленість між двома лідерами ринку — АТ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» та компанією «Євроіндекс». Обидві компанії активно працювали у динамічній сфері виставок торговельного та ресторанного обладнання, кожна з них мала власну виставку у цих сферах. Але учасники ринку неодноразово вказували на те, що немає необхідності у двох виставках щорічно, адже темпи інновацій, запровадження нового обладнання вимагають одного масштабного показу раз на рік. Аналогічні звертання надходили від відвідувачів виставок — фахівців роздрібної торгівлі та ресторанного бізнесу. Звичайно, з-поміж них представники регіонів, особливо віддалених, є найбільше зацікавленими в консолідації учасників, технологій та інновацій на провідних виставках.

Ідучи назустріч своїм клієнтам — учасникам та відвідувачам виставок, АТ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» та компанія «Євроіндекс» домовились про зниження надмірної конкуренції шляхом скасування зайвих виставок. Тепер виставка «МаРГо», що проводиться «Євроіндексом» з 1997 року, представлятиме лише торговельне обладнання; до неї додасться виставка Shop & Design, присвячена дизайну та оформленню магазинів. Натомість ресторанна та готельна тематика знайдуть найповніше відображення на виставках «Ресторан Експо» та «Сучасний готель», які проводяться «Київським міжнародним контрактовим ярмарком». У той же час нові сектори ринку, де інноваційні темпи значно вищі, — вендинг (автоматизована торгівля), клінінг (технології чистоти), автоматизація бізнес-процесів — будуть представлені на всіх вказаних виставках.

Така угода, звичайно, не означає, що споживачі не матимуть вибору: сьогодні в Києві щорічно проходить значна кількість альтернативних виставок торговельного, ресторанного та готельного обладнання, що організовані іншими виставковими компаніями. Виставковий ринок є відкритим, кожен рік з’являється низка нових організаторів виставок, які самостійно і вільно визначають програму своєї роботи, — отже, про монополізацію ринку немає й мови. Але сьогодні виробники, постачальники та покупці торговельного, ресторанного і готельного обладнання стали на крок ближче до великих, надзвичайно яскравих, висококласних та максимально ефективних виставок, які щорічно збирають всіх лідерів професійного співтовариства та сотні іноземних гостей. Саме такої долі ми бажаємо виставкам «МаРГо», «Ресторан Експо», Shop & Design та «Сучасний готель».

Оценка материала:

3.29 / 7
На противагу надмірній конкуренції: кооперація і довіра задля зростання 3.29 5 7
Прес-релізи / Інше
04.09.2008 17:29 12545
Еще материалы раздела «Інше»
  • Игристые из разных стран мира — названия и характеристики Игристые из разных стран мира — названия и характеристики

    Игристое — легкий приятный на вкус алкоголь, который ассоциируется с новогодними праздниками и значимыми событиями. По привычке многие все его виды называют шампанским. При этом надпись Champagne может стоять только на винах, произведенных в Шампани классическим методом из определенных сортов винограда. Игристые, произведенные в других странах, имеют свои названия и характеристики, с которыми предлагаем вам ознакомиться.

    Інше 29.04.2024 81
  • Як урізноманітнити меню при ГВ? Як урізноманітнити меню при ГВ?

    Правильне і різноманітне харчування при грудному вигодовуванні (ГВ) відіграє ключову роль у забезпеченні не тільки здоров'я жінки, а й в розвитку і здоров'ї малюка. Дієта при ГВ повинна бути збалансованою, різноманітною і корисною, щоб забезпечити організм всіма необхідними поживними речовинами, та збагатити склад грудного молока.

    Інше 06.03.2024 276
  • 7 важливих порад на кожен день 7 важливих порад на кожен день

    Зір, даний природою, хороший від народження. Завдяки очам ми закохуємося в навколишній світ, але, як і будь-який орган, їх слід берегти. Найліпше допомагають це зробити профілактика та здоровий спосіб життя. Та в разі виникнення проблем потрібно негайно звернутися до лікаря, щоб скорегувати вади та повернути яскраві враження.

    Інше 27.02.2024 352
  • Час заборони: де і як люди обходили сухий закон, шукаючи горілку Час заборони: де і як люди обходили сухий закон, шукаючи горілку

    Горілка - купити з доставкою по Києву.

    Інше 20.01.2024 299
  • Практичне вивчення української мови: найкращий спосіб покращення знань для школярів Практичне вивчення української мови: найкращий спосіб покращення знань для школярів

    Коли дитина систематично виконує вправи з української мови та перевіряє їх за посібниками, її знання покращаться у найкоротший час.

    Інше 23.12.2023 310