Бізнес
Ринки та компанії
«Аеросвіт» компенсував збитки далеко не всім пасажирам
Компенсацію за моральний і матеріальний збиток, нанесений відміною або перенесенням рейсів української компанії «Аеросвіт» у грудні 2012 – січні 2013 років, отримав тільки невеликий відсоток постраждалих.
Про це повідомив глава Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекції) Сергій Орєхов.
«На жаль, з огляду на масштаб проблеми, я можу констатувати, що дуже невеликий відсоток постраждалих «Аеросвіту» звернувся в Держспоживінспекцію за допомогою в компенсації збитку», - сказав С. Орєхов.
Він зазначив, що по всіх зверненнях пасажирів компанії, які надійшли до відомства, були проведені перевірки та виписані приписи про відшкодування збитку.
На думку глави інспекції, низький відсоток людей, які звернулися за компенсацією може свідчити або про незнання споживачами своїх прав, або про достатню зайнятість клієнтів «Аеросвіту».
С. Орєхов не уточнив суму компенсації, отриманої пасажирами «Аеросвіту», передає УНН.
В січні 2013 року Орєхов порекомендував пасажирам «Аеросвіту», які постраждали через скасування або затримку рейсів авіакомпанії, звертатися до суду з позовами про компенсацію збитку. Сума компенсації може дорівнювати близько 250-300 євро на добу, повідомив він.