НОВИНИ ДНЯ: Чи заборонили остаточно мобілізацію після 50 років: у Верховній Раді пояснили  Які крабові палички краще не купувати для салату  Путін дивно поводився на "великій" пресконференції: експерт вказав на хворобу "фюрера"  Кого погода в Україні потішить снігом на Різдво. Синоптики озвучили прогноз  Зеленський пообіцяв нові удари по військових обʼєктах в РФ  Імбирне печиво: чотири рецепти найпопулярнішого новорічного десерту  Зима знову скасовується? Якою буде погода 23 груднявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
07.06.2021   Львів, Україна   Facebook/ Евгений Кравс

Ретро-мото-пробіг «Львівським трикутником»

У Львові 6 червня відбувся традиційний, вже Третій Міжнародний ретро-мото-пробіг в ретроодязі. На запрошення почесного ретро-мера Львова, директора львівського музею техніки «Ретро гараж» відкликнулися близько 150 пошановувачів старовини з України та Польщі.  Разом з мотоциклістами, щоб проїхати традиційних три кола історичною трасою «Львівький трикутник» довжиною 3041 метрів зголосилися також автомобілісти, скутеристи (клуб Scooter Riders і Scooter Lab Lviv) і байкери (MFC Buldogs, MC Lions, «Львівська десятка» і MFC Huligan). Унікальну колекцію радянських мотоциклів привіз до Львова клуб «Хирівські батяри».
Пробіг відбувся в режимі міського руху без перекриття траси, як це звичайно відбувається на "справжніх" автоперегонах". На жаль, частина траси на сьогоднішній день не відповідає усім правилам безпки і, відповідно,  швидкість на відновлених перегонах "Leopolis Grand Prix" доводиться лімітувати... До речі, рекорд швидкості подолання кола на "Львівському трикутнику", встановлений норвезьким гонщиком Ойґеном Бьорнстадом на "Alfa Romeo 8C 2300 Monza" у 1933 році до сих пір тримається неперевершиним. Спроби сучасних професійних гонщиків здолати цей рекорд навіть на сучасних авто залишаються лише мріями. Перешкоджає якість дорожнього покриття - небезпечно...
По завершенні ретро пробігу в музеї «Ретро гараж» (вул. Вітовського, 57. Старе трамвайне депо) відбувся конкурс елеганції: гості свята мали можливість оглядати костюмований показ власників автотранспорту в нарядах епохи випуску свої улюбленців.
Організатори пробігу відзначили пам’ятними сувенірами і грамотами всі клуби. Також відбулося відкриття ретро сезону Club Scooter Riders з показовими виступами .
Відзначили: найстаріший мотоцикл DKW RT-125 1944 року (власниця Ольга Степанова), найстаріший автомобіль Форд Т 1912 року (власник Дмитро Степанов). Представлений і нагороджений як найелегантніший на пробігу мотоцикл NSU ZDL-201 1934 року випуску (власник Ігор Шинаровський). Наелегантніший ретроавтомобіль – Citroen AC4 Berlina de Luxe 1929 р.в. (власниця - Світлана Кравс), найкраща реставрація авто – авто Opel Olimpia 1939 року (власник  - Олег Савич). Грамоту-відзнаку за найелегантніше ретроплаття отримала Оксана Денис (ЗАЗ-965).
Фото Олег Лядик і Євгеній Кравс
Довідка. Траса «Львівський трикутник». Тут в довоєнні часи проходили автозмагання Гран-прі Львова (також називалися «Великий Приз Львова» — кільцеві автомобільні перегони, що мали статус Гран-прі, які проводилися на вуличній трасі Львова. Етап був частиною міжнародної серії Гран-прі, попередника Формули-1. Траса була задумана 1927 — на два роки раніше, ніж у Монако, але перші змагання пройшли на рік пізніше — 1930 р.
Восьмого вересня 1930 року стартували перші кільцеві перегони вулицями міста Львова, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами) отримали назву «Львівський трикутник». Траса пролягала вулицями Вітовського, площею І. Франка, Стрийською, Героїв Майдану. Ця траса без змін збереглася понині. Характерною її особливістю, у порівнянні з тогочасними європейськими (наприклад, Монте-Карло у Гран-прі Монако), була наявність на значній частині траси трамвайної колії. Це понад 800 метрів (Вітовського і пл. Франка), що, разом з покриттям проїжджої частини базальтовою бруківкою і значними перепадами висот (8 % по Гвардійській) відносило її до найскладніших, за визнанням найвизначніших тогочасних гонщиків, у Європі. Перегони організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями Гран-прі Монако (Монте-Карло), які стартували вперше 1929 року, лише роком раніше.
Львівські перегони, за відгуками як глядачів, так і учасників, були найкращими автомобільними перегонами в історії Польщі. Великі Призи Львова відтоді стали одними з найкращих гоночних трас тогочасної Європи. Змагання на «Львівському трикутнику» були відновлені львівським авто-фан-клубом «ЗАЗ-Козак» у 1999 році. На старт вийшли і проїхали 3 кола 17 автомобілів ЗАЗ-965, які в народі прийнято називати «Горбатими Запорожцями» А у 2000 році відбулися перші міжнародні відновлені змагання на цій трасі за участі українських та польських екіпажів.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
США, Київ, самолеты, фестивали, пляжи, оккупация, портрет, искусство, зима, архитектура, ВСУ, спорт, город, стихийные бедствия, #Євромайдан, Сергей Смоленцев, фотоподборки, Зеленский, Дмитрий Дятлов, Париж, Нацгвардия, история, футбол, протесты, Львів, дизайн, Шахтер, Одесса, Путин, передовая, пожары, Україна, НАТО, Александр Зубко, пандемия, мода, праздники, война, Донбасс, Карпаты, столкновения, природа, коронавирус, Динамо, живопись, медицина, музыка, Бахмут, полиция, акции, технологии, суд, фотография, политика, корабли, ДСНС, пейзажи, выставки, путешествия, дети, традиции, терроризм, Крым, мир, Верховная Рада, общество, экология, ВМС, авиация, Китай, фотоконкурсы, карантин, церковь, уикенд, ЗСУ, животные, Війна, сборная Украины, люди, солдат, женщины, Майдан, юмор, Порошенко, обстрелы, учения, Россия, фотопроект, Польша, выборы, автомобили, Киев, военная техника, митинги, культура, соревнования, марш, туризм, Киевщина, Новый Год