НОВИНИ ДНЯ: "Швидше, швидше, швидше": США тиснуть на Україну, вимагаючи підписати мирну угоду  Не маємо єдиної думки щодо Донбасу: Зеленський пояснив, чому не погоджується з планом США  Штрафи за новорічні ялинки: яку відповідальність передбачено 2025 року  Вифлеємський вогонь миру доставили до України: що це за традиція  Народні прикмети і забобони, що пов’язують декабрист із долею та енергетикою оселі  Хмарний тиждень попереду: детальний прогноз на найближчі дні  Антирекорд з довіри: Мерц зіткнувся з падінням рейтингів та загрозою від АдН, - Bloombergвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
07.06.2021   Львів, Україна   Facebook/ Евгений Кравс

Ретро-мото-пробіг «Львівським трикутником»

У Львові 6 червня відбувся традиційний, вже Третій Міжнародний ретро-мото-пробіг в ретроодязі. На запрошення почесного ретро-мера Львова, директора львівського музею техніки «Ретро гараж» відкликнулися близько 150 пошановувачів старовини з України та Польщі.  Разом з мотоциклістами, щоб проїхати традиційних три кола історичною трасою «Львівький трикутник» довжиною 3041 метрів зголосилися також автомобілісти, скутеристи (клуб Scooter Riders і Scooter Lab Lviv) і байкери (MFC Buldogs, MC Lions, «Львівська десятка» і MFC Huligan). Унікальну колекцію радянських мотоциклів привіз до Львова клуб «Хирівські батяри».
Пробіг відбувся в режимі міського руху без перекриття траси, як це звичайно відбувається на "справжніх" автоперегонах". На жаль, частина траси на сьогоднішній день не відповідає усім правилам безпки і, відповідно,  швидкість на відновлених перегонах "Leopolis Grand Prix" доводиться лімітувати... До речі, рекорд швидкості подолання кола на "Львівському трикутнику", встановлений норвезьким гонщиком Ойґеном Бьорнстадом на "Alfa Romeo 8C 2300 Monza" у 1933 році до сих пір тримається неперевершиним. Спроби сучасних професійних гонщиків здолати цей рекорд навіть на сучасних авто залишаються лише мріями. Перешкоджає якість дорожнього покриття - небезпечно...
По завершенні ретро пробігу в музеї «Ретро гараж» (вул. Вітовського, 57. Старе трамвайне депо) відбувся конкурс елеганції: гості свята мали можливість оглядати костюмований показ власників автотранспорту в нарядах епохи випуску свої улюбленців.
Організатори пробігу відзначили пам’ятними сувенірами і грамотами всі клуби. Також відбулося відкриття ретро сезону Club Scooter Riders з показовими виступами .
Відзначили: найстаріший мотоцикл DKW RT-125 1944 року (власниця Ольга Степанова), найстаріший автомобіль Форд Т 1912 року (власник Дмитро Степанов). Представлений і нагороджений як найелегантніший на пробігу мотоцикл NSU ZDL-201 1934 року випуску (власник Ігор Шинаровський). Наелегантніший ретроавтомобіль – Citroen AC4 Berlina de Luxe 1929 р.в. (власниця - Світлана Кравс), найкраща реставрація авто – авто Opel Olimpia 1939 року (власник  - Олег Савич). Грамоту-відзнаку за найелегантніше ретроплаття отримала Оксана Денис (ЗАЗ-965).
Фото Олег Лядик і Євгеній Кравс
Довідка. Траса «Львівський трикутник». Тут в довоєнні часи проходили автозмагання Гран-прі Львова (також називалися «Великий Приз Львова» — кільцеві автомобільні перегони, що мали статус Гран-прі, які проводилися на вуличній трасі Львова. Етап був частиною міжнародної серії Гран-прі, попередника Формули-1. Траса була задумана 1927 — на два роки раніше, ніж у Монако, але перші змагання пройшли на рік пізніше — 1930 р.
Восьмого вересня 1930 року стартували перші кільцеві перегони вулицями міста Львова, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами) отримали назву «Львівський трикутник». Траса пролягала вулицями Вітовського, площею І. Франка, Стрийською, Героїв Майдану. Ця траса без змін збереглася понині. Характерною її особливістю, у порівнянні з тогочасними європейськими (наприклад, Монте-Карло у Гран-прі Монако), була наявність на значній частині траси трамвайної колії. Це понад 800 метрів (Вітовського і пл. Франка), що, разом з покриттям проїжджої частини базальтовою бруківкою і значними перепадами висот (8 % по Гвардійській) відносило її до найскладніших, за визнанням найвизначніших тогочасних гонщиків, у Європі. Перегони організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями Гран-прі Монако (Монте-Карло), які стартували вперше 1929 року, лише роком раніше.
Львівські перегони, за відгуками як глядачів, так і учасників, були найкращими автомобільними перегонами в історії Польщі. Великі Призи Львова відтоді стали одними з найкращих гоночних трас тогочасної Європи. Змагання на «Львівському трикутнику» були відновлені львівським авто-фан-клубом «ЗАЗ-Козак» у 1999 році. На старт вийшли і проїхали 3 кола 17 автомобілів ЗАЗ-965, які в народі прийнято називати «Горбатими Запорожцями» А у 2000 році відбулися перші міжнародні відновлені змагання на цій трасі за участі українських та польських екіпажів.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Крым, митинги, портрет, терроризм, Верховная Рада, ВСУ, Одесса, военная техника, Новый Год, архитектура, учения, люди, Україна, обстрелы, фотоконкурсы, Россия, Порошенко, Путин, общество, #Євромайдан, сборная Украины, история, суд, искусство, природа, стихийные бедствия, передовая, карантин, автомобили, Париж, оккупация, Дмитрий Дятлов, Донбасс, женщины, дети, авиация, Сергей Смоленцев, пожары, НАТО, технологии, экология, дизайн, футбол, джаз, мода, соревнования, Киев, фотография, живопись, фестивали, фотоподборки, пейзажи, животные, спорт, туризм, традиции, Китай, корабли, ЗСУ, Майдан, коронавирус, Александр Зубко, протесты, фотопроект, мир, праздники, Війна, солдат, Бахмут, медицина, уикенд, Динамо, музыка, марш, путешествия, США, культура, Нацгвардия, Шахтер, ВМС, выборы, столкновения, пандемия, самолеты, Зеленский, Польша, юмор, акции, полиция, политика, Київ, война, Киевщина, город, церковь, зима, Львів, ДСНС, выставки, пляжи