НОВИНИ ДНЯ: Собор Пресвятої Богородиці 2024 року: коли, історія, традиції та сильна молитва  Майже 20% усього експорту: названі найпопулярніші в Україні вживані авто з США  Чи заборонили остаточно мобілізацію після 50 років: у Верховній Раді пояснили  Які крабові палички краще не купувати для салату  Путін дивно поводився на "великій" пресконференції: експерт вказав на хворобу "фюрера"  Кого погода в Україні потішить снігом на Різдво. Синоптики озвучили прогноз  Зеленський пообіцяв нові удари по військових обʼєктах в РФвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
28.12.2022   Польща   birdinflight.com

Жінко, не плач: портрети українок на польському кордоні

Фотографи Жан-Марк Каймі та Валентина Піччінні задокументували кілька історій українок у школі польського Перемишля, яка стала притулком для біженців. Вони також попросили жінок показати символічну річ, яку ті встигли взяти з собою. Так з’явилася серія No Woman No Cry.
Жан-Марк та Валентина — дует фотографів, які з 2013 року працюють над документальними і персональними проєктами. Роботи публікувалися у The Guardian, Die Zeit, Politico, Le Monde, Wired, GQ та Newsweek. Дует отримав кілька міжнародних премій, а також був фіналістом Bird in Flight Prize ‘2020 із проєктом Güle Güle. Протягом кількох років вони висвітлювали події в Україні, зокрема Революцію Гідності та війну на Донбасі.
— За кілька місяців до вторгнення ми переїхали до Києва, у квартиру нашого друга на Оболоні. Ми документували життя країни, яка готувалася до війни. Усюди з’являлися майстер-класи з виживання, невідкладної медичної допомоги, поводження зі зброєю тощо. Ці курси були популярними серед звичайних людей.
Коли почалася війна, ми поїхали до Львова, щоб зафіксувати масову втечу людей, якої не було з часів Другої світової. Зі Львова рушили до Польщі. Там у нас був доступ до школи у Перемишлі, яку перетворили на пункт збору біженців. Серія No Woman No Cry була створена саме там.
Жінок ми фотографували майже одразу після прибуття до притулку, всі мали драматичну історію. Вони розповіли нам, як залишали в Україні своїх літніх батьків, друзів, домашніх тварин, будинок, роботу та все, що нажили протягом життя. Серія базується на концепції диптиху: інтимний портрет героїні великим планом поєднується з чимось важливим, що вона взяла з собою і що має велике символічне значення. Це можуть бути паспорт, фотографії, талісман на удачу, домашні тварини, дитячі іграшки, рятівні ліки та навіть кухонний ніж.
Своєю серією ми хотіли озвучити окремі історії, уникаючи образу анонімної масової міграції. Це дозволяє глядачу зіткнутися віч-на-віч з героями історичної події та з впливом війни на людські життя.

Іванка, 39 років, Кременчук. Вона їхала потягом до Перемишля з двома дітьми, 8-річним Валентином і 2-річною Маргаритою. Жінка не знає, куди податися, але чула про велику українську громаду в Італії, і це її заспокоює. Іванка незаміжня, її мати залишилася в Карпатах. Вона взяла з собою дуже мало, але поклала в сумку маленьку іграшку доньки. Для неї це символ їхньої сім’ї. «Єдине, що мене турбує, — це зробити правильний вибір для своїх дітей, для їхнього майбутнього».

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
фотопроект, мода, Крым, фестивали, обстрелы, Киевщина, туризм, авиация, сборная Украины, Київ, природа, фотоподборки, #Євромайдан, Майдан, ВМС, культура, выборы, Одесса, автомобили, Киев, война, уикенд, путешествия, соревнования, ДСНС, город, Дмитрий Дятлов, акции, марш, солдат, митинги, мир, самолеты, Шахтер, Бахмут, корабли, общество, столкновения, Донбасс, Польша, Порошенко, спорт, фотография, Динамо, терроризм, политика, животные, пандемия, Львів, стихийные бедствия, НАТО, церковь, пейзажи, выставки, оккупация, передовая, Сергей Смоленцев, Зеленский, учения, портрет, музыка, традиции, Нацгвардия, женщины, история, ВСУ, дети, Україна, визиты, праздники, Верховная Рада, коронавирус, зима, технологии, архитектура, медицина, США, юмор, Китай, Россия, пожары, Путин, военная техника, протесты, полиция, фотоконкурсы, дизайн, люди, Новый Год, футбол, искусство, суд, Париж, ЗСУ, Війна, пляжи, экология, Александр Зубко, живопись, карантин