<
НОВИНИ ДНЯ: "Ухилянтами" автоматично можуть стати два мільйони чоловіків: що буде, якщо не оновити дані в ТЦК  В Україні ще на місяць подовжать пільгову ціну на електроенергію для населення  В Україні буде тепло, але в окремих регіонах - дощі: прогноз погоди на 28 квітня  Остін про ATACMS: не чудодійний засіб, але дає можливість завдавати далеких ударів  Ймовірність обвалу українського фронту зменшується, - естонська розвідка  Топ-генерал США про Abrams в Україні: обговорюємо швидку адаптацію до умов на фронті  Синоптикиня повідомила, якою буде погода у Вербну неділювсі новини дня
Прес-релізи
IT та зв'язок
08.10.2008 12:23 20026

«Київстар» запроваджує всеукраїнську мережу інформаційних кіосків

«Київстар» дбає про високу якість обслуговування своїх клієнтів та запроваджує новий та зручний спосіб самообслуговування для абонентів – всеукраїнську мережу інформаційних кіосків.

Інформаційний кіоск дозволяє абонентові самостійно обслуговувати свій абонентський номер:

  • безкоштовно користуватися системою «Мій Київстар»/«Мій DJUICE»: переглядати докладну інформацію про свої виклики (дата, напрям, тривалість і вартість кожного дзвінка), подавати заявки на зміну тарифного плану, підключати та відключати мобільні послуги, подавати заявки на участь в акціях;
  • поповнити абонентський рахунок на будь-яку суму для абонентів передоплаченого зв’язку «Київстар» і «djuice», а також для контрактних абонентів, використовуючи платіжну банківську картку VISA або MasterCard будь-якого банку (сума переказується на рахунок абонентського номера в режимі он-лайн, комісійні при цьому не знімаються);
  • відновити пошкоджені цифри в коді поповнення рахунку скетч-картки, якщо неушкоджених цифр не менше трьох;
  • самостійно поновити PIN та PUK-коди для абонентів передоплаченого зв’язку «Київстар», «djuice» і «Мобілич»;
  • знайомитися з різноманітними новинками, продуктами та послугами компанії, переглядати рекламні й інформаційні ролики «Київстар».

Керівник департаменту взаємовідносин із клієнтами компанії «Київстар» Ніна Марцин:

«Всеукраїнська мережа інформаційних кіосків «Київстар» – це новітня довідкова і платіжна система, покликана спростити обслуговування клієнта за своїм абонентським номером. У першу чергу інформаційні кіоски будуть установлені в усіх центрах обслуговування «Київстар», адреси яких вже добре відомі нашим клієнтам. Користування інформаційними кіосками безкоштовне».

Інформаційні кіоски створені у вигляді сенсорних моніторів, які реагують на дотик до зображення на екрані. Абонент інтуїтивно та легко зорієнтується в управлінні своїм номером та інформацією по ньому, просто натискаючи на потрібні йому зображення. Функція допомоги дозволяє користувачеві ознайомитися з усіма можливостями кіоска.

Зараз по всій Україні вже діють 73 кіоски у 50-ти містах. Їхня кількість постійно зростає.

Незабаром в інформаційних кіосках буде запроваджена можливість самостійно реєструватися у системі «Мій Київстар/Мій DJUICE» для абонентів передоплаченого зв’язку «Київстар» і «djuice», а також для контрактних абонентів. Наразі зареєструватися в системі «Мій Київстар/Мій DJUICE» можна на сайті www.my.kyivstar.ua або на www.my.djuice.com.ua та зі свого мобільного телефону на wap.my.kyivstar.ua або wap.my.djuice.com.ua.

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,46 млн осіб (станом на 1.10.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 194 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Оценка материала:

3.13 / 8
«Київстар» запроваджує всеукраїнську мережу інформаційних кіосків 3.13 5 8
Прес-релізи / IT та зв'язок
08.10.2008 12:23 20026
Еще материалы раздела «IT та зв'язок»