Життя та Стиль
Автоклуб
Рейтинг найбільш жахливих доріг України
Виходячи з останніх даних «Укрремдорстроя», вже здійснено ремонт 79 тис. кв. м. доріг з 96 тис. запланованих. А згідно з інформацією «Укравтодору», його зусиллями усунута «ямковість» на 98% відсотках автодоріг державного значення. Проте таких кардинальних змін ні водії, ні їх пасажири поки не помітили.
Найбільш розбитими автомобільними трасами в Україні вважаються наступні.
Житомир-Бердичів: дорожне полотно вкрите незліченною кількістю ямок. Пересуватися можна лише узбіччям.
Павлоград-Донецьк: у деяких сміливців, які ризикнули повністю подолати дану автотрасу з глибокими западинами, відскакувала вихлопна система.
Решетилівка-Дніпропетровськ: ця траса місцями переходить плавно в напрямку, що нагадує звичайну ґрунтову дорогу.
Летичів-Хмельницький: на тій ділянці дороги, яка ближча до міста Летичів, швидкісний режим пересування наближається до нуля.
Одессса-Березівка: автомобільні любителі між собою називають таку трасу «порцією екстриму». Тут глибокі вибоїни, мальовничі розломи і тріщини.
Тернопіль-Львів: поїздку тутешньою провальною дорогою не витримує підвіска не тільки легкових, але навіть вантажних машин - на КамАЗі ресори лопаються.
Біла Церква-Умань: стан автотраси водії характеризують коротко - як після бомбардування. Тут рух ускладнений, а через кожні п'ятдесят-сімдесят метрів зустрічаються вибоїни і горбки.
Житомир-Любар: складається враження, що кожні десять метрів траси робили по черзі українські та закордонні будівельники: рівні ділянки міняються на розбиті.
Кременець-Біла Церква: цей напрямок далекобійниками названо «дорогою Другої Світової», оскільки вона всіяна ямами, що розтягнулися на обидві смуги.
Львів-Луцьк: автомагістраль, вкрита вибоїнами, випробовує на міцність нерви водіїв і підвіски практично через кожні сто метрів.
Враження від українських доріг підсумувала Kiev Times.