НОВИНИ ДНЯ: У Росії найбільша алмазна компанія заявила про кризу і закриття копалень  Путін уже лякає інші країни ударами: що говорить  Мокрий сніг і різкі перепади температури: яку погоду в Україні очікувати 23 листопада  У РФ припинили польоти половина літаків Airbus: у чому причина  Нові відстрочки, МСЕК та реєстр для військових. Як зміниться мобілізація в Україні  На вихідних Україні прогнозують від -4 до +13, у суботу - дощі з мокрим снігом  З натяком на Storm Shadow. У ЗСУ підтвердили удар по командному пункту в Курській областівсі новини дня
Прес-релізи
Інше
12.09.2007 17:06 25265

Рекламний сезон відкрито

11 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» розпочала свою роботу одинадцята міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа REX 2007, організатором якої виступає компанія «Євроіндекс».

Цього року REX зустрічає український рекламний світ масштабними змінами. По-перше, одночасно з REX 2007 стартує новий рекламний виставковий проект T-REX — перша міжнародна виставка технологій, обладнання та матеріалів для виробництва реклами. T-REX, тобто «Техно-REX», виріс з однойменної спеціалізованої експозиції, яка з успіхом останніми роками демонструвалась у рамках REX. Докладну інформацію про нову виставку містить прес-реліз, що додається.
По-друге, введення в експлуатацію третього павільйону виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» дозволило організаторам повніше реалізувати потенціал виставки та розташувати експозицію REX 2007 у двох павільйонах. Майже 290 компаній-учасників з України, Польщі, Республіки Молдова, Росії, Туреччини представляють новітні технології, товари та послуги для споживачів рекламної галузі — менеджерів з реклами та маркетингу підприємств різних галузей економіки: виробництво зовнішньої реклами, рекламно-сувенірну та поліграфічну продукцію, виставкове обладнання, послуги рекламних агентств тощо. Серед учасників виставки — лідери ринку реклами і маркетингових комунікацій: Lateca, «Альпака», «Астрея XXI», «Берег Україна», «Боровков», «Браналді», «Бюрократ», «Вольф», «Долфіс Промо Група Україна», «Еней», «Євросувенір», «Квірта», «Клевер», «Конформ Стійл Україна», «Куверт-Україна», «Нетворк-Сервіс», «Трой Україна», «Юрген» та інші. Площа стендів виставки перевищує 3 400 кв. м.
Вперше в історії виставки на REX 2007 серед її учасників проводитиметься конкурс на кращий виставковий стенд. У визначенні переможців зможуть взяти безпосередню участь усі відвідувачі виставки, проголосувавши за найкреативніше оформлену експозицію на стенді Інтернет-порталу про рекламу і маркетинг «РеклаМастер» або на сайті Reklamaster.com. Переможець отримає унікальний «ексклюзивно-професійний» суперприз від компанії Auto Media Group.
Родзинкою ділової програми виставки стануть доповіді відомих світових гуру реклами та маркетингу:
•    у розкладі Днів брендингу, організованих компанією brandRAINING, — низка спеціальних міні-лабораторних робіт з розробки візуальної комунікації бренду від професіоналів брендобудування з Англії, Росії та Сполучених Штатів Америки;
•    регламент Дня BTL, який проводиться спільно з Міжнародною асоціацією маркетингових ініціатив МАМІ, включає доповідь керівника провідного рекламного агентства з Франції;
•    на міжнародній конференції «Маркетинг вражень: потенціал, перспективність, практика», що вперше в Україні відбуватиметься на REX 2007 завдяки зусиллям агентства Speak Up, про реальну користь маркетингу вражень для бізнесу розповідатимуть на прикладах успішно реалізованих проектів провідні фахівці з України, Росії та США.
У конференц-залах очікується традиційно напружена та загострена атмосфера. На PR-форумі, який проходитиме за підтримки www.publicity.kiev.ua, фахівці дискутуватимуть на тему «PR заради PRоцесу чи PR заради результату?». Співорганізатори Дня Медіа — щоденна газета «Дело» та Інтернет-портал Ukr.Net — поставили на чільне місце взаємовідносини між електронними та друкованими засобами масової інформації: «Інтернет та друковані ЗМІ: дружба дружбою, а гроші нарізно». На засіданні Практикум-клубу «Розшукується маркетолог: очікування й вимоги ринку праці», організованого разом з Українською асоціацією маркетингу, обговорюватимуться нагальні проблеми кар’єри в маркетингу.
Також у виставковій програмі REX — День зовнішньої реклами, організатором якого виступає Асоціація зовнішньої реклами України, традиційно редакція спеціалізованого видання «Маркетингові дослідження» проведе День маркетингових досліджень, а агентство OS-Direct — захід, присвячений директ-маркетингу, — конференцію «DM at REX. Найкращі кейси конкурсу Direct Hit 2007».
Учасники найшвидшого конкурсу реклами «Блиц.Ёрш», який удруге проходитиме в рамках REX, представлять на розгляд авторитетного журі проекти національного символу України.
Про всі новини виставки та її учасників щоденно інформуватиме офіційна безкоштовна виставкова газета, що буде видаватися спільно з журналом Marketing Media Review, а також в Інтернеті — на оновленому сайті REX. На відвідувачів www.rex.ua очікує не лише цікава та корисна інформація про виставку, але й абсолютно новий розділ «Фішки», за принадним девізом якого — «Make REX, not work!» — сховано багато сюрпризів, які допоможуть покращити настрій: помічник ухвалення рішень, тематичні листівки, підбірка рекламних цитат та прикольна іграшка REX-конструктор. Завітайте та побачте, що роботі є альтернатива!
Контактна особа: Марина Клішина, PR-менеджер, компанія «Євроіндекс», e-mail: klishina@eindex.kiev.ua, тел.: (044) 461-9303 або 537-0671 (прес-центр на виставці).

Оценка материала:

3.56 / 9
Рекламний сезон відкрито 3.56 5 9
Прес-релізи / Інше
12.09.2007 17:06 25265
Еще материалы раздела «Інше»