<
НОВИНИ ДНЯ: Трамп вимагає у Байдена пройти перевірку на наркотики перед дебатами  США проведуть наступного тижня чергове засідання "Рамштайну"  У Пентагоні розповіли про катастрофічні наслідки атак українських БПЛА по НПЗ у Росії  В Україні 19 травня утримається суха погода, вдень до +24°  Местами грозы. Синоптики рассказали о погоде на 19 мая в Украине  Бувають відмови. Що робити, якщо дані військовозобов'язаного не оновлюються в ЦНАПі  Тепло, але подекуди з дощами: якою буде погода в Україні 19 травнявсі новини дня
Прес-релізи
IT та зв'язок
21.08.2008 15:54 12834

«Київстар» разом з абонентами допомагає людям, постраждалим від повені

Упродовж трьох тижнів абоненти національного мобільного оператора «Київстар» зібрали близько 2 млн грн на допомогу постраждалим від повені, що сталася наприкінці липня на західних територіях України. В свою чергу компанія «Київстар» прийняла рішення про надання цільової допомоги для відновлення зруйнованих сільських шкіл, а також на придбання карет швидкої допомоги для районних лікарень.

Направляючи SMS на короткий номер 1090 та здійснюючи дзвінки на номер 8-900-300-10-90, абоненти «Київстар» зібрали близько двох мільйонів гривень на допомогу потерпілим від повені. Станом на 19 серпня ми отримали 106 655 SMS та 84 410 дзвінків. Всі зібрані на сьогодні кошти були перераховані компанією на спеціальний рахунок Міністерства праці та соціальної політики.

Зі свого боку компанія «Київстар» прийняла рішення про виділення цільової допомоги постраждалим регіонам у розмірі понад 1 млн грн для відбудови двох сільських шкіл та закупівлі чотирьох карет швидкої допомоги для районних лікарень, найбільш постраждалих від повені районів.

Президент «Київстар» Ігор ЛИТОВЧЕНКО:

«Ми щиро вдячні нашим абонентам за підтримку і співчуття постраждалим від повені. Зібрані кошти є підтвердженням того, що українці – небайдужі люди зі щирим серцем. В свою чергу «Київстар» прийняв рішення відновити дві сільські школи та надати чотири машини швидкої допомоги для районних лікарень. Разом з абонентами ми сподіваємося, що наш внесок допоможе у якнайшвидшому відновленні постраждалих територій».

Кошти від абонентів «Київстар» продовжують надходити на SMS-номер 1090 та голосовий номер 8-900-300-10-90. «Київстар» щотижнево буде перераховувати їх до Міністерства праці та соціальної політики.

Станом на 21.08.08, за весь період ліквідації наслідків повені «Київстар»:

• оперативно відновив роботу мережі у затоплених районах. Станом на 1 серпня було повністю відновлено роботу базових станцій на території постраждалих областей

• організував пункти підзарядки мобільних телефонів у районах з проблемами електропостачання

• налагодив постачання карток поповнення рахунку гелікоптерами Міністерства з надзвичайних ситуацій на постраждалі території

• надав селищним радам, районним державним адміністраціям та управлінням МНС у Чернівецькій, Івано-Франківській та Вінницькій областях 108 сім-карт з 300-ми безкоштовними хвилинами розмов на місяць на період проведення рятувальних та відновлювальних робіт

• перерахував Міністерству праці та соціальної політики близько 2 млн грн, зібраних абонентами

• відновить дві сільські школи

• надасть чотири карети швидкої допомоги для районних лікарень.

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,45 млн українців (станом на 1.08.08). «Київстар» забезпечує покриття 99,9% території, де проживає населення України. Його мережа охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 192 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Оценка материала:

4.00 / 8
«Київстар» разом з абонентами допомагає людям, постраждалим від повені 4.00 5 8
Прес-релізи / IT та зв'язок
21.08.2008 15:54 12834
Еще материалы раздела «IT та зв'язок»