НОВИНИ ДНЯ: Іноземці можуть служити в ЗСУ за новими правилами: деталі змін  Як РФ вдається покривати шалені втрати на фронті: аналіз Politico  Омбудсманка заявила про "відвертий кримінал" у штурмових полках: що кажуть у ЗСУ  Цінової стелі не буде? Захід готує радикальний удар по експорту російської нафти, - Reuters  Одна з країн ЄС у 2026 скоротить фінансову допомогу Україні майже вдвічі  Гороскоп на 6 грудня для всіх знаків зодіаку: доля готує приємний сюрприз  Добровільна чи обов’язкова? У Німеччині ухвалили нові правила служби в армії з 18 роківвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
28.12.2022   Польща   birdinflight.com

Жінко, не плач: портрети українок на польському кордоні

Фотографи Жан-Марк Каймі та Валентина Піччінні задокументували кілька історій українок у школі польського Перемишля, яка стала притулком для біженців. Вони також попросили жінок показати символічну річ, яку ті встигли взяти з собою. Так з’явилася серія No Woman No Cry.
Жан-Марк та Валентина — дует фотографів, які з 2013 року працюють над документальними і персональними проєктами. Роботи публікувалися у The Guardian, Die Zeit, Politico, Le Monde, Wired, GQ та Newsweek. Дует отримав кілька міжнародних премій, а також був фіналістом Bird in Flight Prize ‘2020 із проєктом Güle Güle. Протягом кількох років вони висвітлювали події в Україні, зокрема Революцію Гідності та війну на Донбасі.
— За кілька місяців до вторгнення ми переїхали до Києва, у квартиру нашого друга на Оболоні. Ми документували життя країни, яка готувалася до війни. Усюди з’являлися майстер-класи з виживання, невідкладної медичної допомоги, поводження зі зброєю тощо. Ці курси були популярними серед звичайних людей.
Коли почалася війна, ми поїхали до Львова, щоб зафіксувати масову втечу людей, якої не було з часів Другої світової. Зі Львова рушили до Польщі. Там у нас був доступ до школи у Перемишлі, яку перетворили на пункт збору біженців. Серія No Woman No Cry була створена саме там.
Жінок ми фотографували майже одразу після прибуття до притулку, всі мали драматичну історію. Вони розповіли нам, як залишали в Україні своїх літніх батьків, друзів, домашніх тварин, будинок, роботу та все, що нажили протягом життя. Серія базується на концепції диптиху: інтимний портрет героїні великим планом поєднується з чимось важливим, що вона взяла з собою і що має велике символічне значення. Це можуть бути паспорт, фотографії, талісман на удачу, домашні тварини, дитячі іграшки, рятівні ліки та навіть кухонний ніж.
Своєю серією ми хотіли озвучити окремі історії, уникаючи образу анонімної масової міграції. Це дозволяє глядачу зіткнутися віч-на-віч з героями історичної події та з впливом війни на людські життя.

Наталя, 69 років, Сміла, Черкаська область. Вона втекла разом зі своєю літньою матір’ю, 92-річною Ларисою. До війни була вихователькою в дитячому садку. Донька не хотіла їхати і залишилася у Смілі, бо її чоловік пішов до армії. У школі Перемишля Наталя і Лариса чекають уже чотири дні. Друга донька, Ольга, приїде за ними і відвезе до Німеччини, де вона живе кілька років.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
обстрелы, живопись, солдат, Путин, фотопроект, фотоподборки, музыка, традиции, медицина, митинги, Майдан, ДСНС, война, Порошенко, протесты, НАТО, США, Карпаты, пейзажи, город, футбол, портрет, самолеты, терроризм, праздники, Польша, авиация, экология, джаз, общество, Россия, акции, люди, Шахтер, политика, Александр Зубко, передовая, технологии, Новый Год, суд, ЗСУ, выставки, мода, карантин, Львів, дизайн, Киев, пандемия, Дмитрий Дятлов, выборы, фотография, Китай, архитектура, Зеленский, женщины, история, учения, #Євромайдан, ВСУ, животные, корабли, церковь, Донбасс, спорт, Київ, Війна, Україна, полиция, фестивали, культура, сборная Украины, столкновения, Верховная Рада, Сергей Смоленцев, коронавирус, туризм, соревнования, Бахмут, Нацгвардия, фотоконкурсы, пожары, Киевщина, Париж, пляжи, ВМС, путешествия, марш, Динамо, юмор, искусство, Одесса, уикенд, мир, оккупация, автомобили, военная техника, природа, зима, дети, стихийные бедствия