Фото і Відео
Фоторепортажі
Як відремонтували столичну станцію метро «Святошин»
Мер Києва Віталій Кличко перевірив, як відремонтували станцію метро «Святошин». Там повністю оновили платформу і приміщення станції та один з двох вхідних вестибюлів (другий закриють на ремонт завтра), встановили нову вхідну групу. Станція «Святошин» тепер повністю обладнана для людей з інвалідністю - на ній встановили ліфти, облаштували смуги тактильною плиткою. За словами мера столиці, тільки 12 станцій столичного метрополітену були оснащені або ліфтами або спеціальними підйомниками. «Святошин» стала 13 станцією - з найсучаснішим обладнанням.
«Цій станції – 48 років. І за цей час тут не робили такого ремонту. Ви б подивилися, яка тут була жахлива картина. Стара плитка, яка відвалювалася від стін через надмірну вологу. В пішохідних переходах - тріщини, в яких мешкали щури. Навколо виходів з метро - стихійний ринок, - відзначив Кличко. - Сьогодні станція має сучасний вигляд, стала гарною і комфортною. Також тут замінили електрообладнання та всі кабелі, оновили систему вентиляції, кондиціювання та опалення. Здійснили й гідроізоляцію станції. Тепер тут можна створювати мікроклімат в залежності від того, яка погода на вулиці. Також встановили 3 ліфти та 2 підйомники для людей з інвалідністю. Облаштували на всій станції і тактильні смуги для людей із вадами зору», - підкреслив мер.
В усіх приміщеннях станції встановили сучасну систему відеоспостереження, нову систему оповіщення та нову протипожежну сигналізацію, протипожежні двері. Кличко також зазначив, що в процесі ремонту довелося виправляти недоліки, які були допущені будівельниками під час будівництва станції у 1971 році.
Більша частина робіт завершена. Залишилося відремонтувати другий вестибюль станції з виходом до ринку та приміських електропоїздів. Його закриють на реконструкцію 23 березня. Там також встановлять ліфти для людей з інвалідністю та пасажирів з дитячими візочками. Загальна вартість робіт з реконструкції станції - понад 150 мільйонів гривень.
«Капітальний ремонт ми будемо робити на всіх старих станціях столичного метрополітену. Таких нині - 15. Наступною буде станція «Політехнічний інститут», - зазначив Кличко. Він відзначив, що Київський метрополітен – великий і складний механізм. Протяжність усіх гілок метро становить 69,5 кілометрів. Це - 52 станції. Щодоби послугами столичного метро користується півтора мільйона пасажирів.