НОВИНИ ДНЯ: Тільки ці п'ять знаків Зодіаку гребтимуть гроші лопатою у 2026 році  Рютте: щоб зберегти мир у Європі, НАТО має більше витрачати на оборону та підтримку України  У Путіна назвали несерйозною ідею тристоронньої зустрічі США, України та РФ  Різдвяний дідух: що він символізує та чому його треба ставити у Святвечір  США пропонують нову тристоронню зустріч з Україною та Росією — Зеленський  Синоптик попередив про сніг та морози: коли в Україні значно похолодає  У Волгоградській області РФ вийшов з ладу магістральний газопровідвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
фотоконкурсы, ВСУ, дети, искусство, терроризм, Донбасс, Китай, Бахмут, Динамо, Александр Зубко, ЗСУ, Россия, футбол, живопись, культура, выставки, Дмитрий Дятлов, #Євромайдан, природа, ВМС, Порошенко, Карпаты, сборная Украины, Одесса, спорт, Киевщина, фотография, путешествия, традиции, Війна, джаз, туризм, политика, Зеленский, война, солдат, общество, полиция, праздники, фотоподборки, фестивали, церковь, соревнования, Париж, пожары, акции, Польша, США, пандемия, ДСНС, Нацгвардия, музыка, пейзажи, портрет, передовая, карантин, корабли, Верховная Рада, дизайн, мода, Україна, пляжи, оккупация, Київ, обстрелы, суд, архитектура, мир, люди, митинги, коронавирус, зима, НАТО, юмор, Львів, военная техника, город, история, Шахтер, выборы, марш, женщины, Велика Британія, автомобили, медицина, Майдан, фотопроект, Путин, уикенд, стихийные бедствия, протесты, самолеты, столкновения, учения, авиация, Новый Год, Киев, технологии, животные, Сергей Смоленцев