НОВИНИ ДНЯ: Місячний гороскоп: що можна і чого не можна робити 9 грудня  На Україну насувається негода: де 9 грудня можливі дощі та мокрий сніг  "Швидше, швидше, швидше": США тиснуть на Україну, вимагаючи підписати мирну угоду  Не маємо єдиної думки щодо Донбасу: Зеленський пояснив, чому не погоджується з планом США  Штрафи за новорічні ялинки: яку відповідальність передбачено 2025 року  Вифлеємський вогонь миру доставили до України: що це за традиція  Народні прикмети і забобони, що пов’язують декабрист із долею та енергетикою оселівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Польша, люди, пейзажи, Нацгвардия, #Євромайдан, Україна, учения, марш, женщины, авиация, уикенд, Донбасс, Шахтер, ДСНС, технологии, портрет, оккупация, Париж, НАТО, дети, передовая, Динамо, коронавирус, военная техника, Киев, стихийные бедствия, фестивали, протесты, ВМС, Карпаты, соревнования, Сергей Смоленцев, джаз, пандемия, животные, природа, Велика Британія, дизайн, Дмитрий Дятлов, архитектура, Порошенко, Бахмут, живопись, ВСУ, пляжи, корабли, Киевщина, суд, Александр Зубко, Львів, культура, автомобили, самолеты, выставки, фотоконкурсы, карантин, сборная Украины, церковь, митинги, акции, пожары, Майдан, медицина, война, традиции, история, Путин, общество, футбол, Зеленский, терроризм, музыка, путешествия, искусство, Одесса, туризм, город, выборы, Россия, фотография, полиция, Китай, США, мода, Війна, Верховная Рада, юмор, ЗСУ, Київ, фотоподборки, зима, фотопроект, праздники, Новый Год, мир, солдат, спорт, столкновения, обстрелы, политика