НОВИНИ ДНЯ: Візит спецпредставника Трампа до України вже готують, дата визначена, - МЗС  Грибна підлива: рецепт смачного додатку до страв  Синоптики розповіли, на яку погоду чекати в Україні 22 грудня  Трамп не має наміру припиняти військову допомогу Україні — Financial Times  Кабмін призначив т.в.о. голови Інституту нацпам'яті: що про неї відом  Погода знову вражає: якими будуть вихідні в Україні  Більшість чоловіків в Україні допускають, що їм доведеться воювативсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
церковь, Дмитрий Дятлов, Россия, фотопроект, пейзажи, обстрелы, культура, Париж, самолеты, город, мода, дизайн, стихийные бедствия, марш, пожары, Александр Зубко, музыка, Верховная Рада, политика, путешествия, экология, история, фестивали, митинги, столкновения, выставки, пандемия, Шахтер, Киев, авиация, Львів, природа, НАТО, Україна, Війна, акции, Бахмут, ВСУ, фотоподборки, юмор, мир, Київ, протесты, уикенд, женщины, карантин, зима, традиции, архитектура, ДСНС, искусство, Нацгвардия, сборная Украины, соревнования, ЗСУ, полиция, живопись, передовая, #Євромайдан, общество, Сергей Смоленцев, спорт, терроризм, ВМС, оккупация, США, корабли, Киевщина, Путин, медицина, солдат, праздники, автомобили, выборы, визиты, война, суд, люди, военная техника, Динамо, Порошенко, фотография, коронавирус, пляжи, Майдан, футбол, Крым, Новый Год, Польша, учения, Зеленский, дети, туризм, технологии, портрет, животные, Одесса, фотоконкурсы, Китай, Донбасс