НОВИНИ ДНЯ: "Швидше, швидше, швидше": США тиснуть на Україну, вимагаючи підписати мирну угоду  Не маємо єдиної думки щодо Донбасу: Зеленський пояснив, чому не погоджується з планом США  Штрафи за новорічні ялинки: яку відповідальність передбачено 2025 року  Вифлеємський вогонь миру доставили до України: що це за традиція  Народні прикмети і забобони, що пов’язують декабрист із долею та енергетикою оселі  Хмарний тиждень попереду: детальний прогноз на найближчі дні  Антирекорд з довіри: Мерц зіткнувся з падінням рейтингів та загрозою від АдН, - Bloombergвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Велика Британія, автомобили, уикенд, Нацгвардия, Порошенко, Київ, Париж, Майдан, Динамо, фотография, природа, праздники, акции, фотоконкурсы, Александр Зубко, НАТО, оккупация, выборы, путешествия, Дмитрий Дятлов, люди, пейзажи, военная техника, Україна, фотопроект, выставки, политика, футбол, животные, обстрелы, ВСУ, Киев, пожары, история, Карпаты, город, ВМС, корабли, культура, джаз, пандемия, протесты, ЗСУ, дети, пляжи, Россия, передовая, дизайн, искусство, #Євромайдан, женщины, ДСНС, стихийные бедствия, Одесса, Війна, терроризм, коронавирус, Новый Год, Зеленский, Шахтер, Киевщина, США, сборная Украины, учения, церковь, Бахмут, суд, Польша, зима, архитектура, портрет, солдат, юмор, соревнования, медицина, столкновения, Верховная Рада, мода, туризм, музыка, фестивали, авиация, полиция, Львів, традиции, Донбасс, марш, мир, спорт, фотоподборки, война, митинги, технологии, Сергей Смоленцев, карантин, живопись, общество, самолеты, Путин, Китай