НОВИНИ ДНЯ: Росіяни скаржаться на затримки зарплат на тлі "військового" зростання економіки  Різдвяний дідух: що він символізує та чому його треба ставити у Святвечір  Чому Росія може вийти з переговорів: Портников пояснив, як допомога ЄС зламала плани Путіна  Що купити до Нового року вже зараз, заздалегідь, щоб заощадити час та гроші  США пропонують нову тристоронню зустріч з Україною та Росією — Зеленський  Як зустрічати Новий рік 2026: що вдягнути, приготувати і як прикрасити ялинку на щастя  Кредит поверне Путін: Зеленський розкрив деталі отримання 90 млрд євро від ЄСвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
джаз, Шахтер, туризм, Зеленский, зима, искусство, Крым, путешествия, дети, мода, война, фотопроект, история, солдат, пейзажи, музыка, ВМС, культура, Новый Год, митинги, самолеты, терроризм, политика, коронавирус, Верховная Рада, люди, Донбасс, Динамо, церковь, технологии, Війна, корабли, медицина, праздники, традиции, Александр Зубко, фотоподборки, Майдан, Львів, Нацгвардия, фестивали, уикенд, авиация, общество, Россия, пожары, фотография, соревнования, сборная Украины, #Євромайдан, Сергей Смоленцев, полиция, Киевщина, выставки, НАТО, Путин, суд, выборы, город, архитектура, акции, визиты, оккупация, передовая, Одесса, футбол, Киев, стихийные бедствия, карантин, США, природа, фотоконкурсы, пляжи, ВСУ, военная техника, юмор, женщины, животные, пандемия, дизайн, Бахмут, Китай, обстрелы, учения, спорт, ДСНС, протесты, ЗСУ, живопись, портрет, Париж, Київ, мир, Україна, Дмитрий Дятлов, Порошенко, столкновения, марш, автомобили, Польша