НОВИНИ ДНЯ: Різдво Христове: історія свята, традиції, прикмети та заборони на цей день  Українцям готують новий календар свят: Стефанчук розкрив деталі  Росія оберігає міста, а гине провінція: чому мобілізація обходить великі центри  Наступ Росії 2026 року: генерал назвав великі міста, які можуть бути під загрозою  Гороскоп на 24 грудня за картами Таро: Близнюкам - випробування і урок, Левам - аналіз  Рада має забезпечити дві речі законом про вибори під час війни, - Стефанчук  Гороскоп на 24 грудня для всіх знаків зодіаку: кому доля готує приємний сюрприз, а кому важливі рішеннявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
суд, выборы, учения, соревнования, Китай, технологии, женщины, уикенд, Киевщина, Дмитрий Дятлов, джаз, Порошенко, автомобили, #Євромайдан, солдат, самолеты, Россия, политика, экология, карантин, город, Київ, праздники, оккупация, Динамо, акции, Новый Год, Одесса, полиция, Донбасс, Шахтер, Польша, пейзажи, пандемия, Україна, фотоподборки, столкновения, НАТО, корабли, фестивали, ДСНС, фотопроект, авиация, ЗСУ, живопись, фотография, Александр Зубко, портрет, Нацгвардия, ВСУ, марш, Сергей Смоленцев, общество, традиции, архитектура, церковь, дети, выставки, люди, война, мир, Майдан, терроризм, коронавирус, сборная Украины, мода, Бахмут, стихийные бедствия, Париж, медицина, обстрелы, Зеленский, Путин, передовая, пляжи, путешествия, дизайн, протесты, США, пожары, спорт, Киев, туризм, Верховная Рада, футбол, военная техника, Війна, фотоконкурсы, природа, митинги, Львів, искусство, культура, визиты, юмор, история, ВМС, зима, животные, музыка