НОВИНИ ДНЯ: Бачимо збільшення кількості північнокорейців, не бачимо збільшення реакції партнерів – Зеленський  Скільки ще в Україні триматимуться морози: відповідь синоптиків  Чого очікувати Україні від Трампа у разі перемоги на виборах у США: думки експертів  Синоптик розповів, які регіони України "припорошить" снігом і коли опади припиняться  Морози і сильний вітер: синоптик дала прогноз погоди на 5 листопада  Погода на 5 листопада: синоптикиня попередила про нічні морози  У Києві очікується сильні пориви вітру: прогноз погоди на 2 листопадавсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Нацгвардия, город, фотопроект, юмор, общество, #Євромайдан, уикенд, праздники, Киевщина, Динамо, война, Дмитрий Дятлов, Шахтер, Донбасс, традиции, авиация, фотоконкурсы, Сергей Смоленцев, НАТО, коронавирус, Карпаты, оккупация, Париж, сборная Украины, спорт, архитектура, дети, Россия, Крым, суд, Війна, Бахмут, Китай, Україна, марш, Верховная Рада, автомобили, пляжи, ВМС, медицина, фестивали, история, выборы, солдат, столкновения, Львів, портрет, женщины, ДСНС, музыка, политика, Киев, животные, технологии, протесты, церковь, пандемия, военная техника, люди, стихийные бедствия, экология, Порошенко, терроризм, мода, живопись, Александр Зубко, фотоподборки, обстрелы, Путин, корабли, ЗСУ, путешествия, мир, искусство, выставки, пожары, зима, учения, соревнования, Майдан, культура, Київ, передовая, Одесса, ВСУ, Зеленский, дизайн, полиция, самолеты, пейзажи, туризм, фотография, митинги, Новый Год, Польша, США, природа, карантин, акции, футбол