НОВИНИ ДНЯ: Деякі рішення Байдена щодо України можуть допомогти Трампу, - Bloomberg  У РФ стурбовані економічними витратами на продовження війни в Україні, - ISW  Як зберегти очищену картоплю, щоб вона не потемніла  На Марсі вода могла бути ще раніше, ніж вважалося: вчені дослідили найстаріший марсіанський метеорит  В Україну йдуть дощі та мокрий сніг: де і коли буде мокро  Погода в Україні різко зміниться: готуйтеся до снігу та морозів  Сніг на сході і заході: синоптик розповіла, яку погоду в Україні очікувати 26 листопадавсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
культура, сборная Украины, война, спорт, дизайн, корабли, военная техника, Зеленский, Александр Зубко, Київ, портрет, природа, уикенд, Динамо, авиация, Карпаты, ЗСУ, медицина, Крым, митинги, ВМС, пожары, Нацгвардия, Донбасс, ВСУ, НАТО, Війна, полиция, США, Сергей Смоленцев, Шахтер, Киев, передовая, дети, фотопроект, общество, коронавирус, живопись, Париж, мир, пандемия, Україна, женщины, визиты, суд, технологии, Россия, Киевщина, Бахмут, пейзажи, фестивали, столкновения, церковь, путешествия, фотография, солдат, пляжи, карантин, оккупация, музыка, учения, обстрелы, самолеты, акции, Майдан, #Євромайдан, люди, традиции, Верховная Рада, Китай, праздники, ДСНС, животные, зима, архитектура, история, туризм, искусство, протесты, выставки, Одесса, марш, юмор, политика, фотоподборки, Порошенко, город, футбол, выборы, мода, стихийные бедствия, Дмитрий Дятлов, терроризм, фотоконкурсы, Львів, Новый Год, автомобили, Путин, соревнования, Польша