НОВИНИ ДНЯ: Бачимо збільшення кількості північнокорейців, не бачимо збільшення реакції партнерів – Зеленський  Скільки ще в Україні триматимуться морози: відповідь синоптиків  Чого очікувати Україні від Трампа у разі перемоги на виборах у США: думки експертів  Синоптик розповів, які регіони України "припорошить" снігом і коли опади припиняться  Морози і сильний вітер: синоптик дала прогноз погоди на 5 листопада  Погода на 5 листопада: синоптикиня попередила про нічні морози  У Києві очікується сильні пориви вітру: прогноз погоди на 2 листопадавсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
учения, Китай, путешествия, Шахтер, Війна, Київ, визиты, музыка, марш, Порошенко, корабли, Путин, Одесса, Новый Год, передовая, самолеты, война, Александр Зубко, экология, уикенд, спорт, фотопроект, история, Зеленский, пейзажи, Киевщина, туризм, пожары, традиции, фестивали, живопись, природа, Сергей Смоленцев, выставки, политика, Нацгвардия, выборы, дизайн, обстрелы, Донбасс, солдат, ВМС, авиация, культура, Україна, полиция, Майдан, ДСНС, ВСУ, Карпаты, люди, автомобили, сборная Украины, ЗСУ, терроризм, церковь, военная техника, животные, НАТО, город, общество, пляжи, стихийные бедствия, коронавирус, США, столкновения, пандемия, Бахмут, футбол, Дмитрий Дятлов, юмор, Россия, мода, митинги, портрет, фотоконкурсы, Киев, суд, акции, фотография, зима, дети, Верховная Рада, #Євромайдан, женщины, медицина, оккупация, Польша, протесты, фотоподборки, Динамо, соревнования, Львів, мир, архитектура, Париж, технологии, искусство, праздники, карантин