НОВИНИ ДНЯ: В Україні різко здешевшав популярний овоч: подробиці  "Сапсан", "Вільха", "Марта" і "Барвінок-К": у ЗСУ розповіли про нову зброю у війську  Богдана" має кілька переваг: у РВіА розкрили особливості української артилерії  Україна вийшла із рейтингу "обмеженого дефолту". Що цьому сприяло?  За яких умов Росія погодиться на мир в Україні: експосол Британії пояснив  Бульбашка Путіна: чому диктатор щиро вірить у перемогу — FT назвало причину  Ціни злетять на 20%? Що насправді чекає на українців після нових податків для ФОПіввсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
зима, выборы, Дмитрий Дятлов, стихийные бедствия, США, люди, Київ, фестивали, Киев, марш, фотография, Динамо, корабли, Путин, Новый Год, солдат, традиции, Війна, ВМС, ЗСУ, искусство, путешествия, история, мода, Україна, юмор, коронавирус, ДСНС, живопись, пейзажи, ВСУ, Париж, политика, портрет, экология, суд, #Євромайдан, женщины, пожары, Киевщина, Зеленский, полиция, спорт, дети, архитектура, Одесса, фотоподборки, Нацгвардия, медицина, Россия, туризм, футбол, фотоконкурсы, карантин, Сергей Смоленцев, автомобили, музыка, протесты, Майдан, праздники, Польша, самолеты, столкновения, митинги, НАТО, животные, Шахтер, передовая, война, общество, авиация, город, джаз, дизайн, соревнования, Порошенко, Бахмут, Китай, выставки, терроризм, пандемия, культура, сборная Украины, обстрелы, Донбасс, церковь, учения, уикенд, природа, пляжи, Велика Британія, фотопроект, Александр Зубко, Верховная Рада, акции, военная техника, Львів, оккупация, технологии, мир