<
НОВИНИ ДНЯ: Початок наступного тижня в Україні буде теплим - удень до +25°  Байден заявив, що візьме участь у дебатах з Трампом  На близькій до Землі планеті може існувати життя - сенсаційне відкриття вчених  Синоптик обіцяє потепління в Україні: темперпатура підскочить ще на 5 градусів  Українців чекає більше сонця: якою буде погода з понеділка, 29 квітня  В Україні 28 квітня подекуди дощитиме, вдень до +25°  В Україні температура повітря підніметься до +25: де та коли буде найтеплішевсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Наземна ділянка тунелів частково затоплена водою, тому ми відправились туди на каяках, які періодично доводилося тягнути волоком через ліс

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
люди, #Євромайдан, Порошенко, пандемия, Карпаты, Війна, футбол, портрет, Новый Год, передовая, акции, самолеты, фестивали, Шахтер, традиции, Путин, Одесса, Нацгвардия, музыка, пейзажи, фотопроект, культура, карантин, женщины, стихийные бедствия, туризм, Динамо, ВСУ, учения, ВМС, автомобили, терроризм, медицина, Китай, выставки, тест-драйв, ДСНС, митинги, война, столкновения, мир, Крым, Верховная Рада, Сергей Смоленцев, зима, военная техника, Киев, авиация, Донбасс, НАТО, фотография, марш, парады, церковь, город, Львів, Польша, искусство, мода, оккупация, Зеленский, Александр Зубко, дети, общество, фотоконкурсы, корабли, пожары, архитектура, политика, Дмитрий Дятлов, путешествия, животные, технологии, спорт, природа, ЗСУ, юмор, соревнования, история, праздники, США, фотоподборки, полиция, коронавирус, солдат, Россия, сборная Украины, Майдан, дизайн, живопись, протесты, обстрелы, Бахмут, экология, суд, визиты, пляжи, Киевщина, выборы, уикенд

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36