<
НОВИНИ ДНЯ: Байден заявив, що візьме участь у дебатах з Трампом  На близькій до Землі планеті може існувати життя - сенсаційне відкриття вчених  Синоптик обіцяє потепління в Україні: темперпатура підскочить ще на 5 градусів  Українців чекає більше сонця: якою буде погода з понеділка, 29 квітня  В Україні 28 квітня подекуди дощитиме, вдень до +25°  В Україні температура повітря підніметься до +25: де та коли буде найтепліше  В Україні буде тепло, але в окремих регіонах - дощі: прогноз погоди на 28 квітнявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
акции, Львів, ДСНС, Сергей Смоленцев, футбол, митинги, портрет, история, архитектура, дизайн, город, Майдан, корабли, политика, авиация, коронавирус, обстрелы, Бахмут, Верховная Рада, пандемия, медицина, технологии, ВМС, солдат, #Євромайдан, общество, стихийные бедствия, Донбасс, зима, пожары, самолеты, Дмитрий Дятлов, терроризм, Путин, фотоподборки, Александр Зубко, путешествия, сборная Украины, юмор, карантин, спорт, пейзажи, культура, женщины, Динамо, экология, туризм, пляжи, тест-драйв, фотоконкурсы, выборы, протесты, люди, ВСУ, полиция, праздники, природа, животные, Крым, церковь, Шахтер, оккупация, война, передовая, традиции, Китай, искусство, Новый Год, марш, фотопроект, Зеленский, соревнования, мода, Війна, военная техника, автомобили, США, мир, Киев, живопись, ЗСУ, парады, уикенд, дети, суд, Киевщина, НАТО, музыка, фотография, учения, фестивали, Нацгвардия, Одесса, визиты, выставки, Карпаты, столкновения, Польша, Порошенко, Россия

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36