<
НОВИНИ ДНЯ: Зміна міністра оборони РФ - підготовка Кремля до затяжної війни в Україні, - ISW  Командувача ОТУВ "Харків" змінили на тлі наступу росіян  У вівторок в Україні буде холодно: де очікувати заморозки  Путін перемішав павуків у банці: новий міністр оборони РФ, а Шойгу – тепер начальник Медвєдєва  Навіщо Путін звільнив Шойгу: аналітики назвали причини  У США сказали, за яких умов Україна зможе виграти війну  В Україні 14 травня, подекуди дощитиме, вдень до +16°всі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Ми відвідали частину залишків південного тунелю – «титул №6» на Жуковому острові та острові Водників: наземна ділянка тунелю завдовжки близько 200 метрів, яка переходить у підруслову ділянку, довжиною до 500 метрів

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Киев, политика, фотоконкурсы, зима, НАТО, пожары, архитектура, стихийные бедствия, оккупация, церковь, Війна, карантин, мода, Порошенко, Александр Зубко, дизайн, фотография, Дмитрий Дятлов, акции, сборная Украины, пейзажи, военная техника, Россия, Крым, выборы, парады, коронавирус, визиты, спорт, корабли, самолеты, Бахмут, дети, портрет, Зеленский, Киевщина, Новый Год, Путин, фестивали, ЗСУ, США, природа, Майдан, медицина, Нацгвардия, пандемия, тест-драйв, марш, Шахтер, ВСУ, искусство, фотоподборки, женщины, мир, живопись, пляжи, люди, праздники, Польша, выставки, терроризм, город, история, передовая, юмор, туризм, уикенд, футбол, #Євромайдан, фотопроект, Сергей Смоленцев, автомобили, ВМС, солдат, Китай, Динамо, животные, традиции, суд, музыка, Карпаты, Львів, обстрелы, Верховная Рада, технологии, общество, полиция, авиация, Одесса, ДСНС, соревнования, война, путешествия, протесты, учения, культура, экология, столкновения, митинги, Донбасс

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36