Прес-релізи
Фінанси
Ощадбанк зробив крок назустріч людям з вадами зору
Одна з причин того, що економіка України розвивається значно повільніше, ніж могла б: вітчизняний бізнес продовжує мислити і діяти в парадигмі win-lost, тобто «я отримав, якщо ти втратив». Ця логіка не є ефективною в довгостроковій перспективі. За останні півстоліття фінансовий капітал та інші матеріальні ресурси стрімко поступаються ресурсам нематеріальним – потенціалу робочої сили, рівню суспільної довіри до держави і бізнесу тощо.
Соціальний капітал – це капітал ХХІ століття. Саме тут сьогодні створюється максимальна додаткова вартість. Чи може в таких умовах процвітати бізнес, який намагається завоювати ринок шляхом експлуатації суспільних ресурсів? Доба Януковича показала, що може, але недовго. Єдино можливою стратегією для сучасного бізнесу є стратегія примноження суспільного капіталу.
12 листопада 2014 року відбулась прес-зустріч на тему: «Корпоративна соціальна відповідальність як механізм ребрендингу: кейс Ощадбанку» за участю голови правління Ощадбанку Андрія Пишного, режисера Олеся Саніна, маркетологів, представників українських ЗМІ. Учасники зустрічі мали змогу подивитись стрічку Олеся Саніна «Поводир». Картина вперше в історії України в масовому прокаті демонструється з використанням технології тифлоперекладу (перекладу відеоряду для незрячих та людей з вадами зору), яку впроваджено за підтримки Ощадбанку.
На придбання спеціальної апаратури для оснащення шести українських кінотеатрів відповідною апаратурою пішло близько 700 тис. грн. Протягом двох тижнів у кінотеатрах Києва, Харкова, Дніпропетровська, Запоріжжя, Одеси та Львова заплановано до показу 84 сеанси «Поводиря» для незрячих і слабозорих людей.
Починаючи з серпня 2014 року Ощадбанк реалізував п’ять масштабних проектів, націлених на сприяння соціальній інтеграції. Їх сукупний бюджет становить близько 10 млн. грн. Зокрема, за підтримки Ощадбанку було відбудовано школу в Слов’янську (с. Семенівка), зібрано 5,2 млн. грн. для лікування та реабілітації 50 поранених бійців АТО в ході благодійного аукціону «Мистецтво, що рятує», профінансовано вихід першої книги-дослідження Євромайдану – History In The Making. Регіональні управління Ощадбанку допомагають дитячим будинкам. 27 листопада 2014 року в Києві планується відкриття першого відділення банку, пристосованого для людей з особливими потребами.
Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку:
Тим, хто говорить, що зараз у країні є купа більш важливих проблем, ніж кіно для незрячих, ми відповідаємо: лише те суспільство є здоровим, у якому люди з особливими потребами почуваються комфортно. Ми, члени команди Ощадбанку, абсолютно впевнені в тому, що успіх України можливий лише у випадку, коли нормою для вітчизняного бізнесу стане стратегія win-win.
Олесь Санін, режисер-постановник фільму «Поводир»:
Присутність незрячих людей у глядацькому залі, які сидять поруч і за допомогою спеціальних пристроїв дивляться кіно, дуже змінювала сам зал. Ми зняли кіно про душу, але я ніколи не думав, що для того, щоб ми стали більш людяними, потрібен такий невеличкий крок – дати цим людям можливість бути як всі, вийти назовні, жити повноцінним життям. Наша здатність лишатись людьми попри все – надихає. І я дуже вдячний Ощадбанку за те, що він продемонстрував: у цинічному бізнесі професіоналів є щось набагато цінніше за статус і гроші.
Артур Цвинтарний, начальник управління маркетингу та реклами Ощадбанку:
Ми хочемо стати частиною великого українського соціуму та тих змін, яких потребує наша країна. Саме тому корпоративна соціальна відповідальність стала основою бренда Ощадбанку. Більше 16 млн. грн. зібраних через мережу банку благодійних внесків на підтримку військових, продаж казначейських зобов’язань «Військові» вже на 76 млн. грн., відбудова школи в Слов’янську, підтримка інваспорту та людей з особливими потребами (до речі, ми в банку використовуємо лише такий термін), дитяча благодійність – це наша щоденна робота.
Віталій Хромець, доцент Інституту філософської освіти і науки НПУім. М.П.Драгоманова, кандидат філософських наук, інвалід І групи по зору:
Для звичайної людини основним каналом пізнання світу є зір, який дає близько 80% всієї інформації. Незряча людина позбавлена цього каналу сприймання, і тому дуже чутлива до слів і смислів. Тифлопереклад не просто адаптує фільм для незрячих: він формує окремий рівень трансляції смислів і тим самим додає всьому твору додаткової глибини. Ощадбанк зробив важливий крок до інтеграції людей з особливими потребами. Це – сигнал для всього суспільства.