НОВИНИ ДНЯ: Кого погода в Україні потішить снігом на Різдво. Синоптики озвучили прогноз  Зеленський пообіцяв нові удари по військових обʼєктах в РФ  Імбирне печиво: чотири рецепти найпопулярнішого новорічного десерту  Зима знову скасовується? Якою буде погода 23 грудня  До України неочікувано прибув директор ЦРУ Білл Бернс: про що говорили із Зеленським  "На довбой*ба образився": психологиня пояснила заяви Путіна та реакцію Зеленського  У понеділок Україну подекуди прогріє до 10°всі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
ДСНС, уикенд, оккупация, передовая, учения, сборная Украины, авиация, акции, город, туризм, Киев, Париж, Киевщина, Александр Зубко, обстрелы, портрет, #Євромайдан, терроризм, война, мода, выставки, фестивали, стихийные бедствия, дизайн, Одесса, церковь, Россия, военная техника, экология, самолеты, Львів, автомобили, протесты, технологии, марш, люди, ЗСУ, архитектура, Польша, фотоконкурсы, мир, митинги, фотоподборки, живопись, коронавирус, Порошенко, животные, Сергей Смоленцев, Карпаты, медицина, праздники, спорт, женщины, история, пейзажи, солдат, фотопроект, пляжи, Київ, Новый Год, НАТО, Верховная Рада, пандемия, Україна, Бахмут, Дмитрий Дятлов, пожары, карантин, корабли, природа, музыка, фотография, выборы, Путин, Майдан, Крым, юмор, зима, Війна, ВСУ, Китай, Динамо, искусство, путешествия, Нацгвардия, футбол, традиции, общество, столкновения, дети, культура, соревнования, Зеленский, США, Шахтер, ВМС, суд, полиция, Донбасс, политика