НОВИНИ ДНЯ: Чого очікувати Україні від Трампа у разі перемоги на виборах у США: думки експертів  Синоптик розповів, які регіони України "припорошить" снігом і коли опади припиняться  Морози і сильний вітер: синоптик дала прогноз погоди на 5 листопада  Погода на 5 листопада: синоптикиня попередила про нічні морози  У Києві очікується сильні пориви вітру: прогноз погоди на 2 листопада  Синоптик розповіла про погоду на перший день листопада в Україні  В Україні 31 жовтня переважно без опадів, вдень до +13°всі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Сергей Смоленцев, праздники, оккупация, Путин, путешествия, выборы, Киев, Україна, #Євромайдан, Польша, Одесса, пляжи, Львів, фотопроект, традиции, фотография, ДСНС, Донбасс, история, терроризм, мир, США, футбол, пожары, Київ, передовая, юмор, спорт, митинги, музыка, авиация, корабли, фестивали, сборная Украины, женщины, солдат, общество, Майдан, люди, пейзажи, дизайн, мода, Александр Зубко, зима, ВМС, Киевщина, учения, природа, фотоподборки, Дмитрий Дятлов, уикенд, война, Зеленский, город, пандемия, архитектура, культура, фотоконкурсы, живопись, коронавирус, церковь, соревнования, Россия, самолеты, Париж, Новый Год, акции, Динамо, стихийные бедствия, Нацгвардия, Війна, военная техника, Карпаты, суд, столкновения, полиция, ЗСУ, искусство, медицина, технологии, животные, НАТО, протесты, экология, Верховная Рада, выставки, Китай, ВСУ, туризм, марш, Крым, портрет, дети, Бахмут, карантин, автомобили, обстрелы, Шахтер, Порошенко, политика