НОВИНИ ДНЯ: Путін дивно поводився на "великій" пресконференції: експерт вказав на хворобу "фюрера"  Кого погода в Україні потішить снігом на Різдво. Синоптики озвучили прогноз  Зеленський пообіцяв нові удари по військових обʼєктах в РФ  Імбирне печиво: чотири рецепти найпопулярнішого новорічного десерту  Зима знову скасовується? Якою буде погода 23 грудня  До України неочікувано прибув директор ЦРУ Білл Бернс: про що говорили із Зеленським  "На довбой*ба образився": психологиня пояснила заяви Путіна та реакцію Зеленськоговсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Київ, технологии, карантин, общество, визиты, портрет, авиация, Львів, Війна, обстрелы, традиции, суд, учения, туризм, ЗСУ, Сергей Смоленцев, НАТО, фотография, стихийные бедствия, мода, праздники, пандемия, Дмитрий Дятлов, уикенд, пожары, Донбасс, передовая, дети, Киевщина, коронавирус, Шахтер, Бахмут, протесты, сборная Украины, самолеты, Киев, живопись, соревнования, фотоподборки, дизайн, мир, Верховная Рада, животные, ВСУ, церковь, люди, корабли, полиция, искусство, история, военная техника, культура, митинги, ДСНС, спорт, путешествия, ВМС, #Євромайдан, юмор, фотоконкурсы, Россия, Александр Зубко, оккупация, Новый Год, футбол, терроризм, автомобили, Майдан, Україна, медицина, акции, война, фотопроект, выборы, Зеленский, фестивали, пляжи, архитектура, музыка, Китай, марш, выставки, Порошенко, Одесса, Польша, Париж, пейзажи, Путин, столкновения, женщины, Нацгвардия, Динамо, зима, политика, город, солдат, экология, США, Крым, природа