НОВИНИ ДНЯ: Чому Зеленський бачить у Трампі шанс на завершення війни: The Telegraph дізнався деталі  "Довгі Нептуни" та 30 тисяч дальнобійних дронів: Зеленський розповів про українську зброю  Похолодання в Україні: синоптик розказав, де температура впаде до "мінусів"  У четвер Україні прогнозують погіршення погоди: дощ, сніг та ожеледицю  В Україні 20 листопада буде вітряно, на заході - похолодання та дощ із мокрим снігом  Потепління до +14, але ненадовго: синоптикиня озвучила прогноз погоди в Україні на 19 листопада  Зима близько: де в Україні чекати на сніг в понеділоквсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Донбасс, общество, пляжи, митинги, футбол, #Євромайдан, праздники, природа, медицина, акции, архитектура, карантин, дети, выборы, город, Новый Год, Зеленский, Динамо, обстрелы, туризм, суд, фотоконкурсы, Україна, солдат, Польша, Китай, учения, Сергей Смоленцев, фестивали, история, мир, фотография, визиты, живопись, марш, США, столкновения, выставки, животные, культура, Киев, Майдан, портрет, мода, Війна, Путин, Київ, люди, Киевщина, Львів, Париж, Нацгвардия, спорт, самолеты, искусство, коронавирус, ЗСУ, музыка, корабли, фотоподборки, сборная Украины, пандемия, Бахмут, традиции, передовая, Дмитрий Дятлов, терроризм, ВМС, дизайн, НАТО, Россия, полиция, ДСНС, Шахтер, пейзажи, Одесса, соревнования, юмор, зима, церковь, фотопроект, авиация, военная техника, политика, Верховная Рада, технологии, автомобили, Александр Зубко, оккупация, стихийные бедствия, уикенд, протесты, путешествия, ВСУ, пожары, Крым, Порошенко, Карпаты, война, женщины