НОВИНИ ДНЯ: Що зірки нам пророкують: гороскоп на 23-29 грудня 2024 року  Привіт морозам: в Україні змінюється погода  Антонов повідомив, на скільки готовий другий літак "Мрія"  Коли закінчиться війна в Україні: базовий прогноз МВФ  Синоптики дали прогноз на останній робочий тиждень грудня  Міноборони допустило до експлуатації у ЗСУ дистанційний модуль ведення вогню: подробиці  Трамп може примусити Україну укласти мир з Росією – Financial Timesвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Війна, митинги, люди, выставки, фотопроект, уикенд, футбол, фотоподборки, фотография, праздники, фестивали, Бахмут, марш, Порошенко, технологии, ВМС, Польша, самолеты, визиты, ДСНС, терроризм, юмор, традиции, Киев, Дмитрий Дятлов, политика, солдат, Париж, город, Одесса, суд, Киевщина, общество, Китай, пожары, столкновения, Україна, стихийные бедствия, авиация, Александр Зубко, экология, война, передовая, учения, соревнования, история, живопись, Нацгвардия, культура, коронавирус, портрет, обстрелы, Майдан, спорт, Донбасс, ЗСУ, Россия, ВСУ, зима, животные, выборы, Зеленский, женщины, Київ, акции, пляжи, пейзажи, дети, Шахтер, архитектура, Новый Год, путешествия, карантин, оккупация, Львів, корабли, сборная Украины, НАТО, Верховная Рада, искусство, военная техника, Путин, мода, дизайн, #Євромайдан, Динамо, США, Крым, мир, полиция, природа, протесты, церковь, фотоконкурсы, туризм, автомобили, музыка, медицина, пандемия, Сергей Смоленцев