НОВИНИ ДНЯ: Прем'єр Грузії пригрозив президентці в'язницею, якщо та залишиться на посаді  Фінал війни наближається: чотири сценарії для України  Салат "Шуба", але з оригінальним інгредієнтом: здивуйте гостей за новорічним столом  Собор Пресвятої Богородиці 2024 року: коли, історія, традиції та сильна молитва  Майже 20% усього експорту: названі найпопулярніші в Україні вживані авто з США  Чи заборонили остаточно мобілізацію після 50 років: у Верховній Раді пояснили  Які крабові палички краще не купувати для салатувсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
портрет, Крым, история, Донбасс, ЗСУ, фотография, марш, протесты, карантин, Україна, технологии, терроризм, сборная Украины, культура, самолеты, архитектура, США, зима, оккупация, Київ, природа, юмор, коронавирус, автомобили, стихийные бедствия, акции, авиация, передовая, Зеленский, политика, Путин, Александр Зубко, митинги, люди, город, медицина, пандемия, выставки, Львів, Киев, Россия, суд, НАТО, путешествия, Париж, фотоконкурсы, Карпаты, корабли, Польша, Шахтер, ДСНС, военная техника, женщины, ВМС, визиты, фотопроект, война, общество, Дмитрий Дятлов, фотоподборки, Порошенко, Новый Год, пожары, мода, выборы, учения, обстрелы, соревнования, уикенд, искусство, традиции, дизайн, фестивали, Динамо, Сергей Смоленцев, Одесса, Бахмут, футбол, Киевщина, пейзажи, пляжи, живопись, туризм, солдат, Майдан, Війна, Нацгвардия, музыка, Верховная Рада, столкновения, церковь, дети, Китай, спорт, праздники, полиция, ВСУ, животные, мир, #Євромайдан