НОВИНИ ДНЯ: Росія цілеспрямовано б’є по Одещині: Зеленський зробив жорстку заяву щодо відповідальних за ППО  У Волгоградській області РФ вийшов з ладу магістральний газопровід  СБУ уразила два російські літаки Су-27 на аеродромі Бельбек  Мотивація попри війну: Соціологи пояснили, що допомагає українцям не втрачати сенс життя  Гроші будуть, але не російські: ЄС виділив Україні кошти, задіявши "план Б"  До України йдуть морози — прогноз погоди на Різдво  США і Європа підготували детальний план гарантій безпеки для України, - Bloombergвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
пейзажи, живопись, зима, пандемия, путешествия, Львів, #Євромайдан, традиции, Україна, фотопроект, музыка, мода, карантин, ВМС, футбол, животные, дети, город, Зеленский, фотография, фестивали, война, сборная Украины, Верховная Рада, соревнования, портрет, Киев, ЗСУ, стихийные бедствия, Порошенко, Сергей Смоленцев, экология, Александр Зубко, ДСНС, Дмитрий Дятлов, столкновения, Париж, военная техника, фотоподборки, юмор, корабли, оккупация, солдат, Киевщина, НАТО, культура, Одесса, обстрелы, церковь, Польша, ВСУ, уикенд, митинги, марш, общество, люди, авиация, история, природа, пляжи, джаз, спорт, архитектура, фотоконкурсы, суд, Китай, дизайн, Донбасс, искусство, политика, Нацгвардия, пожары, США, коронавирус, терроризм, туризм, автомобили, Велика Британія, медицина, технологии, выборы, мир, Россия, самолеты, Динамо, протесты, передовая, Шахтер, Війна, акции, Бахмут, учения, выставки, женщины, Новый Год, Путин, Майдан, Київ, полиция, праздники