НОВИНИ ДНЯ: Різдвяний дідух: що він символізує та чому його треба ставити у Святвечір  Чому Росія може вийти з переговорів: Портников пояснив, як допомога ЄС зламала плани Путіна  Що купити до Нового року вже зараз, заздалегідь, щоб заощадити час та гроші  США пропонують нову тристоронню зустріч з Україною та Росією — Зеленський  Як зустрічати Новий рік 2026: що вдягнути, приготувати і як прикрасити ялинку на щастя  Кредит поверне Путін: Зеленський розкрив деталі отримання 90 млрд євро від ЄС  Місячний гороскоп на 22–28 грудня: що рекомендується робити кожного дня тижнявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
искусство, пейзажи, Бахмут, история, культура, военная техника, пляжи, передовая, Россия, сборная Украины, джаз, полиция, спорт, Киевщина, Нацгвардия, Париж, война, карантин, Львів, коронавирус, праздники, медицина, женщины, выборы, корабли, церковь, терроризм, #Євромайдан, Війна, Порошенко, Сергей Смоленцев, столкновения, митинги, Верховная Рада, Динамо, марш, Польша, соревнования, ДСНС, ВМС, Киев, юмор, НАТО, Шахтер, дизайн, Путин, архитектура, Александр Зубко, Новый Год, выставки, живопись, политика, животные, дети, Донбасс, люди, мода, фотоконкурсы, фотоподборки, Одесса, пожары, обстрелы, природа, Зеленский, фотопроект, фотография, мир, путешествия, технологии, портрет, протесты, Велика Британія, оккупация, традиции, Україна, суд, акции, зима, Китай, футбол, Карпаты, стихийные бедствия, музыка, Майдан, учения, город, самолеты, авиация, общество, автомобили, уикенд, фестивали, ЗСУ, США, Дмитрий Дятлов, ВСУ, пандемия, туризм, Київ, солдат