НОВИНИ ДНЯ: Держдеп США: солдати КНДР у Курській області можуть вступити в бій найближчими днями  Тисяча від президента: хто її не отримає та чому українці від неї відмовляються  Погода у листопаді: де буде тепло, а де сніжитиме  Канада надіслала Україні першу систему ППО NASAMS: коли вона прибуде  В НАТО зробили заяву про участь військ КНДР у війні проти України  Бачимо збільшення кількості північнокорейців, не бачимо збільшення реакції партнерів – Зеленський  Скільки ще в Україні триматимуться морози: відповідь синоптиківвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Россия, ВСУ, Париж, сборная Украины, ВМС, пожары, зима, Порошенко, технологии, автомобили, военная техника, уикенд, медицина, акции, полиция, корабли, фотография, передовая, США, праздники, марш, столкновения, город, авиация, люди, Путин, протесты, Александр Зубко, искусство, общество, мода, Україна, фотоконкурсы, НАТО, Киев, Сергей Смоленцев, Карпаты, история, митинги, Польша, путешествия, карантин, Донбасс, фестивали, фотопроект, животные, коронавирус, дети, Дмитрий Дятлов, женщины, спорт, Киевщина, политика, #Євромайдан, суд, архитектура, экология, Війна, Китай, Крым, учения, природа, Динамо, Львів, музыка, культура, самолеты, Шахтер, выставки, традиции, пляжи, Одесса, война, Нацгвардия, соревнования, терроризм, Зеленский, пандемия, ДСНС, выборы, солдат, Майдан, Новый Год, стихийные бедствия, туризм, ЗСУ, футбол, юмор, Верховная Рада, церковь, оккупация, портрет, Бахмут, фотоподборки, живопись, Київ, пейзажи, дизайн, обстрелы, мир