НОВИНИ ДНЯ: Після періоду заціпеніння та вигоряння: 5 знаків зодіаку, у яких розпочнеться біла смуга у січні  Закулісся переговорів: Forbes пояснив, чому Буданов розуміє реальні позиції США та РФ  Найпопулярніші імена в Україні 2025 року: як назвати дитину  "Сигнал на вихід для Мадуро": у Трампа пояснили перехоплення танкерів із нафтою Венесуели  Погода в Україні: 23 грудня ще тепло, а далі вдарять морози  Лукашенко будує для Росії унікальний збройовий завод, - ЗМІ  Трамп готує масштабні імміграційні рейди у 2026 році, попри критику, - Reutersвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
природа, корабли, выставки, полиция, джаз, терроризм, ЗСУ, акции, Дмитрий Дятлов, самолеты, Одесса, суд, живопись, город, митинги, Китай, авиация, уикенд, фотоконкурсы, Шахтер, оккупация, Киевщина, США, Путин, спорт, Верховная Рада, фотография, портрет, солдат, автомобили, Крым, пожары, искусство, Київ, женщины, визиты, обстрелы, стихийные бедствия, Польша, футбол, передовая, коронавирус, пейзажи, #Євромайдан, медицина, ДСНС, Порошенко, война, туризм, пляжи, фестивали, Львів, мир, зима, Війна, история, выборы, соревнования, марш, пандемия, юмор, дети, дизайн, музыка, фотоподборки, мода, традиции, сборная Украины, Динамо, ВСУ, столкновения, люди, протесты, Зеленский, животные, карантин, политика, НАТО, Париж, Нацгвардия, Донбасс, общество, Майдан, Россия, праздники, Киев, фотопроект, военная техника, Новый Год, культура, путешествия, Україна, церковь, Александр Зубко, Сергей Смоленцев, учения, ВМС, технологии, Бахмут, архитектура