НОВИНИ ДНЯ: 6 точних ворожінь на Різдво: як дізнатися свою долю у ніч з 24 на 25 грудня  У Путіна зробили нову заяву про мирні переговори: готують позицію  У Москві ліквідували поліцейських, які катували українських полонених , - джерела  Різдво Христове: історія свята, традиції, прикмети та заборони на цей день  Відчуваємо, що Америка хоче досягти фінальної угоди, - Зеленський  "Сигнал на вихід для Мадуро": у Трампа пояснили перехоплення танкерів із нафтою Венесуели  Погода в Україні: 23 грудня ще тепло, а далі вдарять морозивсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
столкновения, полиция, акции, Польша, Киевщина, мода, самолеты, церковь, сборная Украины, музыка, Війна, женщины, мир, Динамо, технологии, США, Одесса, корабли, Верховная Рада, стихийные бедствия, общество, выборы, Париж, терроризм, пляжи, Путин, авиация, политика, марш, культура, Україна, солдат, портрет, уикенд, карантин, автомобили, Новый Год, ЗСУ, Шахтер, Киев, фестивали, НАТО, люди, пейзажи, Китай, путешествия, фотография, история, оккупация, медицина, праздники, Нацгвардия, Донбасс, Майдан, фотоконкурсы, зима, военная техника, Дмитрий Дятлов, Порошенко, ВСУ, #Євромайдан, митинги, фотоподборки, фотопроект, дети, война, Крым, учения, передовая, пандемия, Велика Британія, город, туризм, Александр Зубко, природа, джаз, юмор, коронавирус, искусство, традиции, живопись, обстрелы, протесты, Львів, животные, Київ, Бахмут, выставки, Зеленский, ВМС, суд, соревнования, Сергей Смоленцев, Россия, спорт, ДСНС, футбол, архитектура, пожары, дизайн