НОВИНИ ДНЯ: Синоптикиня попередила про сильний мороз: де і коли суттєво похолоднішає  Білий дім офіційно підтвердив дозвіл для ЗСУ бити ракетами ATACMS по РФ  Допомога від ЄС: чи воюватимуть іноземні війська в Україні  Понад 100 тисяч бракованих мін вилучають з фронту: у деяких бригадах заміну так і не надали – Бутусов  Найближча ніч стане найхолоднішою: яку погоду в Україні очікувати 27 листопада  Деякі рішення Байдена щодо України можуть допомогти Трампу, - Bloomberg  У РФ стурбовані економічними витратами на продовження війни в Україні, - ISWвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
технологии, дети, спорт, обстрелы, пляжи, архитектура, суд, животные, соревнования, Зеленский, Україна, митинги, юмор, Нацгвардия, Динамо, Війна, корабли, природа, Шахтер, политика, фотоподборки, история, Порошенко, Польша, полиция, культура, #Євромайдан, Верховная Рада, Киевщина, выставки, Париж, Донбасс, пожары, война, протесты, портрет, самолеты, визиты, фестивали, дизайн, карантин, учения, футбол, акции, зима, Дмитрий Дятлов, Китай, авиация, Бахмут, Александр Зубко, фотоконкурсы, оккупация, терроризм, Россия, НАТО, сборная Украины, ВСУ, город, ВМС, церковь, Київ, Сергей Смоленцев, военная техника, люди, США, фотография, путешествия, столкновения, живопись, марш, пандемия, выборы, Одесса, Львів, уикенд, Путин, медицина, экология, пейзажи, стихийные бедствия, Киев, праздники, музыка, автомобили, ДСНС, Крым, передовая, Майдан, коронавирус, традиции, фотопроект, ЗСУ, женщины, Новый Год, искусство, солдат, мода, общество, мир, туризм