НОВИНИ ДНЯ: Чому РФ поставила "на паузу" ракетні атаки і щоночі б'є дронами: пояснення експерта  ЗМІ "засвітили" угоду, яку РФ пропонувала Україні на початку вторгнення  Заморозки, місцями мокрий сніг: прогноз погоди в Україні на 6 листопада  Держдеп США: солдати КНДР у Курській області можуть вступити в бій найближчими днями  Тисяча від президента: хто її не отримає та чому українці від неї відмовляються  Погода у листопаді: де буде тепло, а де сніжитиме  Канада надіслала Україні першу систему ППО NASAMS: коли вона прибудевсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
женщины, карантин, терроризм, НАТО, суд, зима, Зеленский, оккупация, животные, корабли, медицина, церковь, Україна, праздники, пожары, Новый Год, фотография, Крым, портрет, общество, акции, самолеты, Киевщина, юмор, искусство, сборная Украины, мода, Майдан, Киев, ВМС, культура, Дмитрий Дятлов, Карпаты, митинги, живопись, архитектура, Россия, Париж, солдат, Александр Зубко, дети, мир, соревнования, Порошенко, политика, музыка, передовая, Динамо, коронавирус, фотопроект, Одесса, город, пандемия, #Євромайдан, история, выборы, Путин, Верховная Рада, спорт, природа, Нацгвардия, столкновения, дизайн, военная техника, футбол, визиты, ВСУ, уикенд, туризм, выставки, протесты, учения, Шахтер, стихийные бедствия, Львів, путешествия, обстрелы, Київ, Сергей Смоленцев, США, полиция, пейзажи, пляжи, ЗСУ, традиции, фотоконкурсы, автомобили, авиация, ДСНС, фотоподборки, Китай, война, технологии, фестивали, марш, Війна, Польша, люди, Бахмут, Донбасс