НОВИНИ ДНЯ: 6 точних ворожінь на Різдво: як дізнатися свою долю у ніч з 24 на 25 грудня  У Путіна зробили нову заяву про мирні переговори: готують позицію  У Москві ліквідували поліцейських, які катували українських полонених , - джерела  Різдво Христове: історія свята, традиції, прикмети та заборони на цей день  Відчуваємо, що Америка хоче досягти фінальної угоди, - Зеленський  "Сигнал на вихід для Мадуро": у Трампа пояснили перехоплення танкерів із нафтою Венесуели  Погода в Україні: 23 грудня ще тепло, а далі вдарять морозивсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
стихийные бедствия, Донбасс, люди, передовая, юмор, портрет, фестивали, туризм, история, суд, музыка, пляжи, пожары, фотопроект, Нацгвардия, город, Париж, традиции, животные, женщины, искусство, дети, Зеленский, ДСНС, пандемия, война, футбол, фотоконкурсы, оккупация, фотоподборки, терроризм, Шахтер, экология, Китай, путешествия, Киевщина, политика, выборы, карантин, США, Россия, ВМС, ВСУ, корабли, мир, митинги, Динамо, технологии, Верховная Рада, архитектура, обстрелы, Київ, Новый Год, культура, Сергей Смоленцев, живопись, природа, коронавирус, Майдан, мода, полиция, учения, Львів, #Євромайдан, медицина, Киев, протесты, Александр Зубко, марш, церковь, уикенд, Велика Британія, зима, Бахмут, Україна, фотография, столкновения, выставки, спорт, Дмитрий Дятлов, солдат, самолеты, авиация, общество, праздники, Війна, НАТО, ЗСУ, автомобили, сборная Украины, Одесса, дизайн, военная техника, акции, Порошенко, соревнования, Польша, джаз, пейзажи, Путин