НОВИНИ ДНЯ: В Україні 27 листопада переважно без опадів, уночі до -8°  У НАТО заявили про необхідність ударів по Росії у разі її атаки  Сонце, вітер чи біогенератори: які альтернативні джерела енергії існують  Синоптикиня попередила про сильний мороз: де і коли суттєво похолоднішає  Білий дім офіційно підтвердив дозвіл для ЗСУ бити ракетами ATACMS по РФ  Допомога від ЄС: чи воюватимуть іноземні війська в Україні  Понад 100 тисяч бракованих мін вилучають з фронту: у деяких бригадах заміну так і не надали – Бутусоввсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
спорт, пляжи, авиация, солдат, Війна, технологии, животные, Дмитрий Дятлов, стихийные бедствия, выставки, путешествия, мир, Зеленский, Киев, Россия, туризм, пандемия, суд, город, НАТО, Майдан, юмор, марш, дети, живопись, учения, выборы, люди, Польша, автомобили, соревнования, полиция, искусство, архитектура, фестивали, праздники, фотография, политика, общество, женщины, самолеты, акции, Александр Зубко, коронавирус, #Євромайдан, мода, Динамо, сборная Украины, Нацгвардия, уикенд, история, культура, дизайн, ВМС, Сергей Смоленцев, пейзажи, Крым, медицина, Бахмут, Путин, карантин, оккупация, корабли, Китай, Київ, Донбасс, ДСНС, Киевщина, ЗСУ, фотоподборки, Порошенко, Новый Год, визиты, передовая, война, музыка, природа, фотоконкурсы, экология, Верховная Рада, ВСУ, церковь, портрет, традиции, зима, пожары, военная техника, футбол, Львів, Україна, терроризм, обстрелы, столкновения, фотопроект, Париж, протесты, Одесса, США, митинги, Шахтер