НОВИНИ ДНЯ: Уряд оновив перелік товарів, які не можна повернути або обміняти: що змінилося  У якому разі мобілізують ще 500 тисяч українців: відповідь нардепа  У Києві зафіксували перший "мінус": безморозний період тривав майже 200 днів  Військова підготовка у ВНЗ: коли почнеться та яких курсів торкнеться  Чому РФ поставила "на паузу" ракетні атаки і щоночі б'є дронами: пояснення експерта  ЗМІ "засвітили" угоду, яку РФ пропонувала Україні на початку вторгнення  Заморозки, місцями мокрий сніг: прогноз погоди в Україні на 6 листопадавсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
ВСУ, женщины, Одесса, Донбасс, общество, пандемия, терроризм, Новый Год, обстрелы, самолеты, Порошенко, соревнования, ВМС, дизайн, Майдан, экология, медицина, марш, политика, выставки, корабли, юмор, фотоконкурсы, Китай, Польша, Бахмут, Дмитрий Дятлов, Киев, пожары, война, Александр Зубко, музыка, оккупация, карантин, авиация, живопись, зима, люди, традиции, туризм, Сергей Смоленцев, полиция, ДСНС, коронавирус, портрет, #Євромайдан, передовая, акции, искусство, Нацгвардия, архитектура, Карпаты, Шахтер, Зеленский, мода, Париж, солдат, Львів, НАТО, Россия, дети, церковь, Крым, культура, фотопроект, путешествия, военная техника, фестивали, митинги, спорт, фотоподборки, технологии, история, праздники, мир, Верховная Рада, пляжи, автомобили, фотография, Війна, город, Динамо, природа, животные, протесты, футбол, Путин, Київ, суд, США, ЗСУ, сборная Украины, столкновения, уикенд, стихийные бедствия, Україна, Киевщина, учения, выборы, пейзажи