НОВИНИ ДНЯ: У Міноборони РФ натякнули, що миру не буде, і назвали завдання армії на 2026 рік  Гороскоп на 18 грудня за картами Таро: Скорпіонам - різке прозріння, Ракам - уразливість  Танкери з російською нафтою застрягли біля Китаю через спад попиту Індії, - Bloomberg  Гороскоп на 18 грудня: Овнам - злість, Близнюкам - казкова радість  Останній шанс для Абрамовича. Британія пригрозила судом через гроші від продажу "Челсі"  Антициклон визначатиме погоду в Україні: до чого готуватися українцям  Вперше з часів Холодної війни Польща відновлює виробництво протипіхотних мін, - Reutersвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Нацгвардия, уикенд, традиции, Донбасс, Александр Зубко, пейзажи, Верховная Рада, фотопроект, соревнования, Путин, Киев, Одесса, самолеты, Шахтер, медицина, война, марш, солдат, сборная Украины, Зеленский, музыка, США, зима, пандемия, #Євромайдан, ДСНС, стихийные бедствия, Велика Британія, женщины, Киевщина, общество, автомобили, столкновения, футбол, история, ЗСУ, авиация, дети, фотоподборки, Майдан, церковь, Бахмут, оккупация, Китай, НАТО, Париж, Порошенко, выборы, животные, Львів, Київ, Крым, Польша, портрет, суд, Динамо, юмор, джаз, мода, военная техника, живопись, путешествия, ВМС, пляжи, пожары, природа, выставки, фестивали, учения, культура, праздники, полиция, фотоконкурсы, акции, технологии, обстрелы, город, туризм, Україна, люди, спорт, карантин, митинги, ВСУ, Новый Год, корабли, Россия, мир, дизайн, коронавирус, политика, Сергей Смоленцев, терроризм, искусство, фотография, Війна, Дмитрий Дятлов, архитектура, протесты, передовая