НОВИНИ ДНЯ: Чи може Путін погодитись на замороження війни: у Кремлі відповіли  США дали "зелене світло" на удари вглиб Росії ракетами Storm Shadow, - The Times  Завершення війни залежить від Путіна, але він слабший, ніж США і Трамп, - Зеленський  Киянам дали поради на тлі прогнозів про погіршення погоди  Зеленський назвав причину, за якої Україна може програти війну  У Кабміні назвали умову для відкриття авіасполучення в Україні  Якою буде погода в Україні 22 листопада: прогноз синоптикинівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
спорт, женщины, корабли, политика, футбол, ВМС, зима, столкновения, пляжи, Майдан, Путин, обстрелы, Дмитрий Дятлов, Россия, стихийные бедствия, экология, архитектура, мир, Донбасс, Одесса, Сергей Смоленцев, протесты, Динамо, фестивали, учения, животные, полиция, терроризм, мода, #Євромайдан, солдат, выставки, акции, Китай, Зеленский, автомобили, дети, выборы, пожары, самолеты, марш, сборная Украины, США, портрет, туризм, технологии, церковь, Польша, оккупация, митинги, путешествия, соревнования, карантин, фотоподборки, Україна, Київ, юмор, война, Верховная Рада, пейзажи, медицина, люди, пандемия, Війна, дизайн, фотопроект, музыка, искусство, Шахтер, передовая, история, Киев, фотоконкурсы, Нацгвардия, общество, уикенд, традиции, Львів, ВСУ, авиация, НАТО, город, суд, коронавирус, Бахмут, культура, живопись, Киевщина, ЗСУ, фотография, Крым, ДСНС, Париж, Александр Зубко, Новый Год, природа, Порошенко, визиты, праздники, военная техника