НОВИНИ ДНЯ: Чого очікувати Україні від Трампа у разі перемоги на виборах у США: думки експертів  Африка повільно розпадається на два окремих континенти – вчені  Остаточне руйнування міфу: китайці кепкують з російського Су-57  Солодкий гарбузовий хліб із крем-сирною начинкою: рецепт цікавої випічки  Астронавт NASA показав полярне сяйво над Землею з висоти 400 кілометрів  Президент Словаччини відхилив усі запити громадян приєднатися до ЗСУ  Не краще, ніж хаотичність Трампа. Які можуть бути ризики для України від перемоги Гаррісвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
портрет, фестивали, #Євромайдан, Киев, музыка, обстрелы, Китай, стихийные бедствия, авиация, Львів, Одесса, медицина, Війна, футбол, выборы, учения, Париж, путешествия, Путин, визиты, общество, суд, Новый Год, Динамо, акции, Зеленский, пейзажи, туризм, сборная Украины, экология, пожары, дети, протесты, люди, Александр Зубко, передовая, военная техника, фотопроект, церковь, Київ, коронавирус, фотография, полиция, Верховная Рада, фотоподборки, оккупация, политика, марш, Порошенко, культура, живопись, город, фотоконкурсы, столкновения, Крым, карантин, искусство, митинги, ВМС, история, терроризм, уикенд, автомобили, Польша, мода, солдат, Майдан, пандемия, НАТО, зима, дизайн, технологии, архитектура, самолеты, природа, традиции, США, Россия, Киевщина, Шахтер, Сергей Смоленцев, выставки, корабли, ЗСУ, ДСНС, мир, война, праздники, юмор, соревнования, Донбасс, пляжи, Дмитрий Дятлов, ВСУ, спорт, Нацгвардия, женщины, животные, Бахмут, Україна