<
НОВИНИ ДНЯ: Салат із курячим філе, омлетними млинцями та огірками: оригінальний рецепт  Графік проведення НМТ у 2024 році. Як проходитиме та що варто знати випускникам  Перший в Києві. Міноборони заявило про відкриття нового Центр рекрутингу до ЗСУ  Скільки НПЗ Росії треба знищити для впливу на війну: Черник пояснив  Рецепт курячого філе з шинкою та сиром у паніруванні  Міжнародні та державні свята в травні 2024 року: як працюватимуть та відпочиватимуть українці  Заморозки повертаються до України: де та коли буде "мінус"всі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Ми відвідали частину залишків південного тунелю – «титул №6» на Жуковому острові та острові Водників: наземна ділянка тунелю завдовжки близько 200 метрів, яка переходить у підруслову ділянку, довжиною до 500 метрів

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
фотопроект, история, Новый Год, дизайн, экология, полиция, зима, столкновения, туризм, митинги, пляжи, марш, Россия, люди, спорт, военная техника, учения, церковь, суд, фотоподборки, корабли, фотография, сборная Украины, дети, мир, авиация, Донбасс, Порошенко, Путин, портрет, Киев, пожары, оккупация, соревнования, солдат, парады, обстрелы, пейзажи, США, стихийные бедствия, Нацгвардия, музыка, Одесса, автомобили, животные, политика, медицина, технологии, Бахмут, футбол, природа, традиции, искусство, выставки, уикенд, Динамо, Александр Зубко, юмор, Майдан, Польша, Дмитрий Дятлов, архитектура, война, выборы, ВСУ, город, Карпаты, передовая, общество, ДСНС, пандемия, визиты, акции, коронавирус, Зеленский, ВМС, ЗСУ, показы, фестивали, путешествия, самолеты, карантин, праздники, Львів, мода, протесты, Верховная Рада, НАТО, женщины, Китай, терроризм, Сергей Смоленцев, фотоконкурсы, #Євромайдан, Війна, Шахтер, живопись, Киевщина, Крым, культура

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36