<
НОВИНИ ДНЯ: Україні потрібно поповнити армію новими людьми: Годжес пояснив навіщо  Путін веде Росію до неминучого самознищення: що на це вказує вже зараз  Кожен водій має робити це перед виїздом, інакше – штраф  Салат із курячим філе, омлетними млинцями та огірками: оригінальний рецепт  Графік проведення НМТ у 2024 році. Як проходитиме та що варто знати випускникам  Заморозки повертаються до України: де та коли буде "мінус"  В Україні побільшало мільйонерів: у Раді повідомили деталівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
столкновения, Александр Зубко, тест-драйв, полиция, ВМС, сборная Украины, марш, автомобили, коронавирус, футбол, Польша, традиции, Сергей Смоленцев, женщины, портрет, карантин, ДСНС, Китай, ЗСУ, Нацгвардия, Львів, церковь, дети, уикенд, Бахмут, протесты, пандемия, Порошенко, мода, НАТО, акции, зима, парады, военная техника, оккупация, люди, пейзажи, Новый Год, город, Дмитрий Дятлов, история, фотография, солдат, корабли, авиация, стихийные бедствия, самолеты, фотопроект, фотоподборки, Донбасс, выставки, США, #Євромайдан, визиты, Одесса, выборы, фотоконкурсы, Киевщина, пляжи, медицина, экология, Россия, соревнования, обстрелы, политика, Динамо, музыка, туризм, передовая, пожары, Зеленский, юмор, терроризм, культура, спорт, фестивали, митинги, Війна, Верховная Рада, животные, живопись, война, общество, природа, путешествия, Крым, суд, технологии, искусство, ВСУ, Карпаты, архитектура, мир, дизайн, Путин, Шахтер, Киев, праздники, Майдан, учения

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36