<
НОВИНИ ДНЯ: Скільки хліба, цибулі потрібно на один кілограм фаршу  Потеплішає до +21: Гідрометцентр розповів, на яку погоду очікувати мешканцям Київщини  Мобілізація до 25 років: чи планують в Україні ще більше знизити вік мобілізованих  "Дружба" Китаю і Росії може сколихнути світ: Financial Times про наслідки їхнього економічного співробітництва  В Україні знову теплішає: якою буде погода 17 травня  У рейтингу областей України щодо вартості оренди житла змінився лідер  Які мінімальні пенсії в Україні 2024 року: від чого залежить розмір, скільки отримують українцівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
авиация, пандемия, Карпаты, выставки, город, Одесса, Крым, стихийные бедствия, ВМС, Нацгвардия, люди, экология, соревнования, пейзажи, передовая, Сергей Смоленцев, карантин, туризм, технологии, Львів, культура, природа, акции, политика, история, пожары, спорт, терроризм, самолеты, митинги, полиция, Россия, Динамо, ВСУ, сборная Украины, Александр Зубко, музыка, медицина, #Євромайдан, Бахмут, уикенд, праздники, Донбасс, Дмитрий Дятлов, фотопроект, Порошенко, обстрелы, фотоконкурсы, солдат, марш, показы, ЗСУ, автомобили, суд, парады, корабли, женщины, юмор, НАТО, церковь, Киевщина, мир, Шахтер, Верховная Рада, фотоподборки, Киев, Путин, война, Майдан, Зеленский, портрет, дизайн, Війна, путешествия, мода, Китай, протесты, коронавирус, живопись, пляжи, учения, общество, архитектура, столкновения, оккупация, выборы, фотография, США, Новый Год, дети, фестивали, животные, визиты, Польша, военная техника, ДСНС, зима, искусство, футбол, традиции

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36