<
НОВИНИ ДНЯ: Зодіакальний гороскоп на червень 2024 року для всіх 12 знаків  Що принесе літо. Прогноз погоди на вихідні 1−2 червня  Падіння цін. Скільки коштує орендувати квартиру в Києві напередодні літа  Ринок нелегальних сигарет може досягнути половини ринку: експерт назвав умову  Фінансовий гороскоп на червень 2024 року  В Україні у перші дні літа очікується спека з дощами і грозами  Мобілізація священників: чи є відстрочка або бронювання, цікаві деталівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
10.05.2017   Київ, Україна   Радіо Свобода

Екскурсія у «Сталінське метро» під Дніпром у Києві

«Сталінське метро» – таку народну назву отримав радянський проект Народного комісаріату шляхів сполучення (НКШС), що мав назву «Будівництво №1» і перебував під грифом «секретно». Він передбачав залізничний рух під Дніпром у Києві. Планувалося, що потяги під водою ходитимуть у двох напрямках, а за необхідності рейки можна буде перекласти в такий спосіб, щоби тунелями могли рухатися автомобілі або навіть танки. У травні 2017 року проект має первинний вигляд, який йому залишили ще з часів Другої світової війни – залишки тунелів, розкиданих по берегах Дніпра.
1938 рік. Будівництво розпочато. На завершальному етапі спорудження КиУР (Київський укріплений район) весь комплекс робіт здійснювався в умовах суворої таємності. Проект передбачав, що два залізничні тунелі в районі Києва – Петрівський (Подільський) і Дарницький продублюють дві підруслові переправи.
Під тиском, не довше 40 хвилин за одне занурення – у таких умовах працювали робітники на об’єкті. Загальна кількість задіяних на будівництві сягала 12 тисяч осіб (за іншими даними – до 20 тисяч осіб). Готові тунелі мали побачити світ 1944 року – будівельно-монтажні роботи тривали до осені 1941 року і були перервані німецьким бомбардуванням та загрозою захоплення Києва нацистськими військами. Після 1943 року розпочали другу хвилю робіт на окремих дільницях, однак за кілька років будівництво підруслової залізниці у Києві визнали недоцільним, а «Будівництво №1» НКШС розформували. Пізніше на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві («Київметробуд»), що існує дотепер.

Спочатку стеля має близько п’яти метрів над водою, але вже за 100 метрів від входу – до неї можна дістатися рукою, а далі тунель повністю занурюється під воду і переходить у підруслову ділянку довжиною до 500 метрів

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
мода, дети, традиции, оккупация, Киев, Війна, соревнования, суд, акции, медицина, политика, Александр Зубко, #Євромайдан, Шахтер, Дмитрий Дятлов, полиция, Россия, военная техника, искусство, люди, Львів, Путин, выборы, животные, стихийные бедствия, Карпаты, футбол, показы, фотография, Польша, ДСНС, Верховная Рада, туризм, солдат, фотопроект, Одесса, самолеты, музыка, экология, пожары, Зеленский, зима, церковь, обстрелы, пейзажи, Киевщина, автомобили, Китай, Порошенко, авиация, пандемия, уикенд, учения, корабли, общество, война, митинги, ВСУ, Майдан, коронавирус, марш, путешествия, культура, спорт, Динамо, архитектура, дизайн, фотоконкурсы, праздники, США, Бахмут, история, пляжи, выставки, Крым, технологии, ВМС, мир, НАТО, протесты, юмор, Новый Год, визиты, фестивали, Нацгвардия, город, терроризм, женщины, портрет, ЗСУ, тест-драйв, столкновения, природа, Сергей Смоленцев, фотоподборки, Донбасс, передовая, карантин, живопись, сборная Украины

Fatal error: Uncaught exception 'ErrorException' with message 'fopen(/var/docker/www/kontrakt/cache/tags): failed to open stream: Permission denied' in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php:36 Stack trace: #0 [internal function]: RLSException::error_handler(2, 'fopen(/var/dock...', '/var/docker/www...', 36, Array) #1 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(36): fopen('/var/docker/www...', 'a') #2 /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php(47): RLSCache_File->writeTags() #3 [internal function]: RLSCache_File->__destruct() #4 {main} thrown in /var/docker/www/kontrakt/classes/RLSCache/File.php on line 36