НОВИНИ ДНЯ: У 2026 році легальний гральний ринок впаде на третину, а бюджет недоотримає 5,6 млрд гривень, - експерти  Гороскоп на 11 грудня за картами Таро: Скорпіонам - помилки, Ракам - натхнення  Польські МіГ-29 для України: про яку кількість літаків мова та в якому вони стані  До України іде похолодання: синоптикиня розповіла, якою буде погода цього тижня  Без Америки Європа у кризі — лідери шукають шляхи підтримки України та власної оборони  Синоптики попереджають про різкі температурні гойдалки по всій Україні  В Україні засекретили дані про кількість СЗЧ та дезертирства: причинавсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
женщины, фотопроект, выставки, стихийные бедствия, сборная Украины, пандемия, соревнования, Війна, живопись, карантин, животные, ЗСУ, Львів, медицина, церковь, общество, столкновения, Майдан, обстрелы, пляжи, учения, Київ, Китай, передовая, война, Одесса, путешествия, фестивали, Новый Год, спорт, джаз, солдат, Александр Зубко, протесты, Велика Британія, туризм, суд, выборы, природа, Киевщина, технологии, Париж, военная техника, фотография, Польша, музыка, #Євромайдан, коронавирус, искусство, город, митинги, самолеты, Нацгвардия, фотоконкурсы, Динамо, акции, зима, НАТО, Бахмут, фотоподборки, мода, Верховная Рада, Україна, история, Донбасс, авиация, пожары, Киев, праздники, Шахтер, Карпаты, Путин, оккупация, марш, Дмитрий Дятлов, дети, Зеленский, Россия, футбол, Порошенко, архитектура, культура, уикенд, дизайн, автомобили, Сергей Смоленцев, мир, полиция, политика, корабли, пейзажи, ВСУ, ДСНС, ВМС, терроризм, США, юмор, портрет, традиции, люди