НОВИНИ ДНЯ: Президент Словаччини відхилив усі запити громадян приєднатися до ЗСУ  Не краще, ніж хаотичність Трампа. Які можуть бути ризики для України від перемоги Гарріс  Смачний і простий гарнір до будь-якої страви: як приготувати квасолю з цибулею  Коли святкуємо Новий 2025 рік: яка тварина стане його символом, що вона означає і на кого вплине  Синоптик розповів, які регіони України "припорошить" снігом і коли опади припиняться  Стріляють по росіянах: російський полонений розповів про солдатів КНДР  Простий рецепт смачного вінегрету з новими інгредієнтамивсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
дети, спорт, фотография, самолеты, акции, столкновения, Путин, марш, Порошенко, терроризм, Верховная Рада, коронавирус, суд, Польша, уикенд, Київ, политика, Россия, сборная Украины, НАТО, фотоконкурсы, мода, Киевщина, учения, фестивали, женщины, военная техника, Киев, Дмитрий Дятлов, ЗСУ, мир, Шахтер, Китай, выставки, природа, автомобили, медицина, город, традиции, юмор, стихийные бедствия, Майдан, пляжи, Зеленский, соревнования, оккупация, Крым, церковь, выборы, ВМС, Сергей Смоленцев, полиция, Александр Зубко, архитектура, технологии, живопись, фотоподборки, Новый Год, солдат, дизайн, авиация, ВСУ, Динамо, США, Україна, экология, Одесса, пейзажи, корабли, передовая, Війна, протесты, Львів, война, карантин, визиты, пожары, искусство, Нацгвардия, праздники, #Євромайдан, митинги, футбол, ДСНС, пандемия, фотопроект, портрет, зима, культура, путешествия, люди, животные, Бахмут, общество, туризм, Париж, история, Донбасс, обстрелы, музыка