НОВИНИ ДНЯ: "Критичний момент для України": європейські лідери провели розмову з Трампом  "Віткофф і Кушнер, здається, на боці РФ": сенатор США закликав Трампа змінити посланців  Які електромобілі найменш надійні: експерти назвали 4 моделі, які варто уникати  У НАТО немає плану на випадок виходу США, - Politico  У 2026 році легальний гральний ринок впаде на третину, а бюджет недоотримає 5,6 млрд гривень, - експерти  Гороскоп на 11 грудня за картами Таро: Скорпіонам - помилки, Ракам - натхнення  Польські МіГ-29 для України: про яку кількість літаків мова та в якому вони станівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
пандемия, дети, животные, фотоподборки, терроризм, Сергей Смоленцев, зима, экология, США, военная техника, выставки, женщины, акции, футбол, церковь, передовая, уикенд, полиция, Нацгвардия, Львів, Шахтер, Бахмут, Динамо, живопись, НАТО, марш, праздники, солдат, спорт, путешествия, протесты, Путин, коронавирус, фестивали, учения, обстрелы, столкновения, люди, авиация, митинги, ВМС, пейзажи, политика, Україна, самолеты, стихийные бедствия, Россия, суд, Зеленский, Одесса, ЗСУ, фотоконкурсы, #Євромайдан, фотография, искусство, портрет, город, Карпаты, природа, дизайн, культура, технологии, ВСУ, Майдан, юмор, сборная Украины, джаз, корабли, ДСНС, история, музыка, Новый Год, традиции, Киев, Дмитрий Дятлов, Війна, Донбасс, Київ, туризм, мода, выборы, пляжи, война, соревнования, карантин, Польша, мир, общество, автомобили, Париж, фотопроект, Порошенко, Александр Зубко, Китай, Киевщина, архитектура, медицина, пожары, Верховная Рада, оккупация