НОВОСТИ ДНЯ: Новий рік 2023: яка тварина стане символом за східним календарем і чого від неї очікувати  Синоптикиня розповіла, чи прийде потепління в Україну цього тижня  "Підтримують навіть з ентузіазмом": 74% росіян висловилися за продовження війни РФ проти України  Закуски на Новий рік 2023: бюджетні гарячі і холодні страви  В Україні 5 грудня без опадів, температура повітря вдень до 6° морозу  Путін здивований провалом і може змінити цілі в Україні, - розвідка США  Чи буде друга хвиля мобілізації в Україні і коли розпочнеться демобілізація – відповідь експертавсе новости дня
Фото и Видео
Фоторепортажи
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажи

все фоторепортажи
Популярные теги
церковь, Порошенко, соревнования, акции, пандемия, Китай, архитектура, мода, экология, стихийные бедствия, Верховная Рада, город, Польша, самолеты, Зеленский, технологии, туризм, Динамо, живопись, зима, политика, пейзажи, Россия, люди, полиция, уикенд, НАТО, автомобили, Донбасс, выставки, юмор, солдат, Сергей Смоленцев, музыка, #Євромайдан, Новый Год, Шахтер, искусство, Майдан, путешествия, пожары, ВМС, фотография, животные, пляжи, война, медицина, оккупация, суд, Крым, общество, митинги, дизайн, Александр Зубко, природа, авиация, фотопроект, Карпаты, военная техника, коронавирус, выборы, карантин, мир, спорт, визиты, Одесса, передовая, Львів, Нацгвардия, культура, политики, футбол, фотоподборки, Дмитрий Дятлов, учения, Путин, портрет, протесты, столкновения, корабли, фестивали, фотоконкурсы, марш, традиции, ВСУ, Киевщина, Киев, парады, показы, женщины, ЗСУ, знаменитости, дети, история, праздники, тест-драйв, США, обстрелы, ДСНС, сборная Украины