НОВОСТИ ДНЯ: Свіжий президентський рейтинг: кого підтримали би українці на початку цієї осені   В четверг Украина будет чуть ли не самой холодной в Европе: прогноз погоды на 23 сентября  Рада прийняла закон про олігархів: що він передбачає  Високі ціни на газ чинять тиск на малий бізнес у Європі – Fitch  Уряд збільшує статутний капітал Укрфінжитла на 20 мільярдів гривень  Ексклюзив «Зіркового шляху»: Танцівник Наді Дорофєєвої вперше розповів про життя після коми  На виставці у Стамбулі представили бойовий дрон з українським двигуномвсе новости дня
Фото и Видео
Фоторепортажи
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажи

все фоторепортажи
Популярные теги
мода, Новый Год, Шахтер, марш, Дмитрий Дятлов, фотоконкурсы, парады, Львів, Донбасс, джаз, сборная Украины, праздники, культура, история, учения, искусство, уикенд, Зеленский, медицина, Одесса, НАТО, карантин, Лига Чемпионов УЕФА, авиация, город, АТО, Динамо, дети, акции, церковь, спорт, #Євромайдан, ВМС, досуг, Сергей Смоленцев, суд, выставки, столкновения, соревнования, стихийные бедствия, люди, Путин, солдат, зима, портрет, Россия, тест-драйв, фотопроект, оккупация, пейзажи, США, религия, протесты, передовая, политики, автомобили, заводы, выборы, архитектура, юмор, политика, пляжи, Александр Зубко, Карпаты, ДСНС, ВСУ, самолеты, живопись, музыка, показы, путешествия, женщины, полиция, фотоподборки, Верховная Рада, фотография, пандемия, ЗСУ, война, туризм, Майдан, фестивали, пожары, экология, футбол, традиции, митинги, корабли, животные, дизайн, Китай, Порошенко, коронавирус, природа, знаменитости, мир, Нацгвардия, общество, Киев, технологии