НОВИНИ ДНЯ: Польські МіГ-29 для України: про яку кількість літаків мова та в якому вони стані  До України іде похолодання: синоптикиня розповіла, якою буде погода цього тижня  Без Америки Європа у кризі — лідери шукають шляхи підтримки України та власної оборони  Синоптики попереджають про різкі температурні гойдалки по всій Україні  В Україні засекретили дані про кількість СЗЧ та дезертирства: причина  ISW розкрив блеф Путіна про “неминучу перемогу”: які реальні успіхи та втрати армії РФ цього року  Місячний гороскоп: що можна і чого не можна робити 11–12 груднявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
обстрелы, самолеты, политика, Велика Британія, Киевщина, Сергей Смоленцев, война, Париж, ВСУ, дети, пандемия, автомобили, культура, пляжи, НАТО, архитектура, спорт, искусство, Динамо, Нацгвардия, Польша, пейзажи, дизайн, Карпаты, Шахтер, марш, ВМС, фотография, праздники, юмор, Верховная Рада, выборы, терроризм, мода, животные, коронавирус, митинги, ДСНС, учения, Дмитрий Дятлов, сборная Украины, природа, церковь, Майдан, Київ, Порошенко, военная техника, суд, уикенд, медицина, Александр Зубко, фотоконкурсы, протесты, путешествия, музыка, фестивали, Зеленский, джаз, фотопроект, Бахмут, живопись, город, Китай, карантин, оккупация, Одесса, акции, США, пожары, полиция, Новый Год, люди, фотоподборки, Киев, солдат, Війна, зима, туризм, авиация, портрет, Россия, общество, ЗСУ, #Євромайдан, столкновения, выставки, технологии, футбол, Україна, традиции, стихийные бедствия, Путин, передовая, соревнования, Донбасс, корабли, мир, Львів, история, женщины