НОВИНИ ДНЯ: Пейджерна операція Моссада: Washington Post дізналася, як Ізраїль проник у Хезболлу  Країни НАТО на "Рамштайн" запропонують конкретні кроки щодо вступу України до альянсу, - WP  Квашена капуста: користь та шкода для організму, для жінок та чоловіків  В Антарктиді через зміни клімату фіксують стрімке озеленення  Трамп дав незвичайну обіцянку виборцям у Пенсільванії  Кремль збільшує фінансові стимули для охочих йти на війну: аналітики розкрили деталі  Маринована капуста з болгарським перцем: рецепт смачного овочевого салатувсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
портрет, ВСУ, дети, Львів, выборы, традиции, учения, полиция, война, соревнования, Динамо, корабли, архитектура, зима, фотография, стихийные бедствия, выставки, культура, суд, солдат, люди, столкновения, фотоподборки, оккупация, #Євромайдан, церковь, музыка, праздники, Киевщина, Польша, ВМС, терроризм, пляжи, Донбасс, протесты, передовая, сборная Украины, пандемия, туризм, самолеты, живопись, мир, Путин, юмор, Париж, военная техника, город, обстрелы, фотоконкурсы, Дмитрий Дятлов, футбол, технологии, политика, животные, общество, США, коронавирус, марш, НАТО, Бахмут, Россия, путешествия, природа, уикенд, экология, Карпаты, акции, Україна, Крым, Київ, фестивали, автомобили, дизайн, Порошенко, история, пейзажи, искусство, Шахтер, фотопроект, Киев, Китай, Майдан, ЗСУ, Одесса, пожары, медицина, Нацгвардия, Верховная Рада, ДСНС, Зеленский, карантин, Новый Год, спорт, женщины, авиация, мода, митинги, Александр Зубко, Сергей Смоленцев, Війна