НОВИНИ ДНЯ: По Воронежу завдано ракетного удару: росіяни бідкаються на перебої зі світлом і водою  Приходить відчуття полегшення: 3 знаки зодіаку відчують щастя, якого давно не відчували, вже після 10 грудня  Мирна угода щодо України стає дедалі ближчою — The Washington Post  Путін уже хоче не лише Донбас, а й "Новоросію" — Портников про нову загрозу для України  Трамп підштовхує Київ до миру, заявляючи про "неминучу поразку", - The Wall Street Journal  У Києві - дощ, на сході - мокрий сніг: якою буде погода в Україні 10 грудня  Тепло зникне: синоптикиня розповіла, коли Україну накриє холодний фронтвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Париж, фотоконкурсы, Бахмут, Шахтер, Киевщина, Александр Зубко, коронавирус, женщины, история, природа, протесты, Зеленский, ЗСУ, люди, США, культура, Китай, пожары, архитектура, фотопроект, автомобили, акции, карантин, самолеты, терроризм, ВМС, зима, мир, общество, праздники, марш, спорт, Війна, передовая, музыка, пляжи, Дмитрий Дятлов, Львів, Путин, ДСНС, Россия, юмор, НАТО, авиация, Україна, соревнования, стихийные бедствия, политика, столкновения, пейзажи, корабли, Верховная Рада, учения, живопись, технологии, животные, город, медицина, Донбасс, дизайн, пандемия, обстрелы, полиция, военная техника, путешествия, Одесса, дети, Карпаты, Сергей Смоленцев, мода, митинги, суд, портрет, Порошенко, уикенд, Динамо, война, Велика Британія, фестивали, футбол, джаз, Новый Год, фотоподборки, оккупация, Майдан, церковь, Київ, сборная Украины, #Євромайдан, солдат, Киев, традиции, фотография, туризм, Нацгвардия, ВСУ, искусство, выставки, выборы, Польша