НОВИНИ ДНЯ: В Україні не прогнозують опади на початку грудня  В Україні автоматизували реєстрацію права власності на нерухомість після будівництва  Розформування ТЦК не піде на користь обороноздатності країни, - Веніславський  Росії вистачить радянської зброї до кінця 2025 року – El Mundo  В Україні 27 листопада переважно без опадів, уночі до -8°  У НАТО заявили про необхідність ударів по Росії у разі її атаки  Сонце, вітер чи біогенератори: які альтернативні джерела енергії існуютьвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
пейзажи, Війна, Киевщина, люди, США, военная техника, живопись, передовая, животные, традиции, Майдан, война, Александр Зубко, Крым, фестивали, спорт, политика, праздники, визиты, уикенд, протесты, мода, Динамо, учения, стихийные бедствия, Киев, митинги, Порошенко, Польша, женщины, коронавирус, дизайн, общество, оккупация, Россия, Новый Год, культура, марш, экология, путешествия, искусство, ДСНС, Нацгвардия, акции, юмор, Одесса, автомобили, футбол, церковь, сборная Украины, портрет, пляжи, Дмитрий Дятлов, соревнования, город, выборы, Шахтер, суд, #Євромайдан, полиция, фотоподборки, ВМС, корабли, Бахмут, пожары, пандемия, мир, Київ, Китай, Україна, столкновения, Верховная Рада, фотопроект, авиация, фотоконкурсы, карантин, история, Зеленский, природа, Донбасс, Париж, туризм, дети, зима, терроризм, самолеты, архитектура, музыка, выставки, Сергей Смоленцев, технологии, обстрелы, медицина, Путин, солдат, НАТО, ЗСУ, ВСУ, фотография, Львів