НОВИНИ ДНЯ: Морозне Різдво в Україні: де 25 грудня буде найхолодніше та коли піде сніг  6 точних ворожінь на Різдво: як дізнатися свою долю у ніч з 24 на 25 грудня  У Путіна зробили нову заяву про мирні переговори: готують позицію  У Москві ліквідували поліцейських, які катували українських полонених , - джерела  Різдво Христове: історія свята, традиції, прикмети та заборони на цей день  Відчуваємо, що Америка хоче досягти фінальної угоди, - Зеленський  "Сигнал на вихід для Мадуро": у Трампа пояснили перехоплення танкерів із нафтою Венесуеливсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Новый Год, автомобили, сборная Украины, выставки, фотография, Александр Зубко, мир, технологии, фотоподборки, уикенд, солдат, ДСНС, джаз, военная техника, мода, самолеты, юмор, #Євромайдан, природа, фотоконкурсы, Париж, ВСУ, столкновения, Дмитрий Дятлов, полиция, культура, Київ, Майдан, Киев, Китай, учения, Сергей Смоленцев, женщины, марш, путешествия, зима, карантин, праздники, коронавирус, фотопроект, портрет, пейзажи, Війна, Зеленский, Україна, живопись, политика, Верховная Рада, церковь, город, дети, футбол, фестивали, Россия, Путин, история, корабли, передовая, искусство, оккупация, Шахтер, НАТО, дизайн, стихийные бедствия, Киевщина, туризм, суд, соревнования, митинги, обстрелы, Динамо, Нацгвардия, медицина, архитектура, авиация, США, Донбасс, животные, спорт, ВМС, война, традиции, выборы, терроризм, Порошенко, пандемия, пляжи, пожары, Одесса, визиты, люди, ЗСУ, музыка, Бахмут, Крым, Львів, Польша, протесты, общество, акции