НОВИНИ ДНЯ: Морози накриють Україну: де буде найхолодніше  Біля Запоріжжя будують фортифікації в очікуванні російського наступу – The Economist  Чому заморозки не буде: Залужний надав докази, що Третя світова вже триває – до чого готова Україна та світ  В Україні не прогнозують опади на початку грудня  В Україні автоматизували реєстрацію права власності на нерухомість після будівництва  Розформування ТЦК не піде на користь обороноздатності країни, - Веніславський  Росії вистачить радянської зброї до кінця 2025 року – El Mundoвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
зима, акции, Крым, соревнования, передовая, обстрелы, коронавирус, природа, Сергей Смоленцев, столкновения, карантин, марш, военная техника, Париж, ДСНС, люди, женщины, ВСУ, Київ, Одесса, визиты, праздники, сборная Украины, туризм, авиация, экология, солдат, Зеленский, Александр Зубко, Новый Год, спорт, фотография, музыка, протесты, политика, история, Майдан, фотопроект, Киевщина, искусство, суд, оккупация, фотоконкурсы, Китай, война, Польша, США, ЗСУ, Дмитрий Дятлов, #Євромайдан, общество, юмор, архитектура, Львів, митинги, НАТО, Шахтер, фотоподборки, мир, фестивали, медицина, Донбасс, пожары, пейзажи, город, путешествия, Україна, Верховная Рада, полиция, живопись, традиции, корабли, автомобили, животные, Киев, самолеты, Бахмут, пляжи, уикенд, футбол, портрет, терроризм, дети, выборы, ВМС, церковь, стихийные бедствия, Динамо, выставки, Россия, мода, Нацгвардия, учения, технологии, культура, Порошенко, Путин, пандемия, дизайн, Війна