НОВИНИ ДНЯ: Синоптики повідомили, коли температура в Україні трохи підвищиться  Чи можливе введення миротворців в Україну: що говорять у владі  Печеня з грибами: український рецепт ситної страви в горщику  Морози накриють Україну: де буде найхолодніше  Біля Запоріжжя будують фортифікації в очікуванні російського наступу – The Economist  Чому заморозки не буде: Залужний надав докази, що Третя світова вже триває – до чого готова Україна та світ  В Україні не прогнозують опади на початку груднявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
животные, Порошенко, искусство, Динамо, карантин, солдат, сборная Украины, марш, архитектура, мода, туризм, культура, экология, фотоподборки, юмор, Майдан, столкновения, суд, медицина, Александр Зубко, коронавирус, музыка, самолеты, визиты, пандемия, спорт, женщины, Польша, Шахтер, праздники, ЗСУ, Львів, зима, дети, Крым, полиция, технологии, ВМС, митинги, люди, Новый Год, протесты, НАТО, Донбасс, передовая, пожары, живопись, Верховная Рада, Россия, соревнования, фестивали, #Євромайдан, авиация, традиции, Париж, ВСУ, фотопроект, Одесса, выборы, война, церковь, мир, оккупация, фотоконкурсы, фотография, история, Сергей Смоленцев, терроризм, Киевщина, обстрелы, Бахмут, военная техника, выставки, акции, США, Китай, футбол, Київ, пейзажи, город, ДСНС, автомобили, политика, общество, Дмитрий Дятлов, Війна, Україна, Путин, стихийные бедствия, Киев, уикенд, пляжи, портрет, путешествия, корабли, природа, дизайн, Нацгвардия, Зеленский, учения