НОВИНИ ДНЯ: Вчені пояснили одне з біблійних див Ісуса Христа  Синоптикиня Діденко про 6 листопада: "Холодна погода триває в Україні"  Відбулося перше бойове зіткнення ЗСУ та військових КНДР: деталі FT  Потепління вже близько: яку погоду синоптики «обіцяють» українцям у листопаді  Уряд оновив перелік товарів, які не можна повернути або обміняти: що змінилося  У якому разі мобілізують ще 500 тисяч українців: відповідь нардепа  У Києві зафіксували перший "мінус": безморозний період тривав майже 200 дніввсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Львів, акции, мир, Александр Зубко, солдат, Шахтер, корабли, пляжи, мода, Динамо, Россия, передовая, портрет, пандемия, выборы, автомобили, живопись, Донбасс, архитектура, медицина, соревнования, культура, Зеленский, город, искусство, НАТО, фотоподборки, авиация, история, Бахмут, общество, #Євромайдан, военная техника, уикенд, стихийные бедствия, Україна, Сергей Смоленцев, Одесса, футбол, Війна, экология, карантин, США, Нацгвардия, полиция, выставки, Київ, столкновения, самолеты, пожары, спорт, технологии, протесты, Майдан, праздники, ДСНС, женщины, фотоконкурсы, дизайн, музыка, учения, Порошенко, ВМС, война, ЗСУ, пейзажи, природа, политика, традиции, фотография, люди, фотопроект, юмор, коронавирус, путешествия, Верховная Рада, Дмитрий Дятлов, суд, оккупация, Путин, терроризм, Киевщина, Китай, ВСУ, церковь, туризм, дети, обстрелы, Париж, Польша, Новый Год, фестивали, марш, Киев, визиты, митинги, сборная Украины, животные, Крым, зима