НОВИНИ ДНЯ: Рік Зеленої Дерев'яної Змії: астрологиня розповіла, що на нас чекає 2025-го  Синоптики повідомили, коли температура в Україні трохи підвищиться  Чи можливе введення миротворців в Україну: що говорять у владі  Печеня з грибами: український рецепт ситної страви в горщику  Морози накриють Україну: де буде найхолодніше  Біля Запоріжжя будують фортифікації в очікуванні російського наступу – The Economist  Чому заморозки не буде: Залужний надав докази, що Третя світова вже триває – до чого готова Україна та світвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
живопись, митинги, военная техника, фотография, культура, Карпаты, Путин, выборы, Львів, корабли, Шахтер, Александр Зубко, зима, солдат, Новый Год, ЗСУ, пожары, терроризм, фестивали, архитектура, Порошенко, обстрелы, стихийные бедствия, США, традиции, НАТО, Киев, сборная Украины, Россия, передовая, столкновения, ВМС, Киевщина, мода, карантин, путешествия, Крым, авиация, праздники, медицина, фотоподборки, женщины, город, оккупация, марш, коронавирус, дети, протесты, учения, Верховная Рада, фотопроект, пейзажи, Війна, история, суд, фотоконкурсы, выставки, природа, пандемия, люди, технологии, футбол, Париж, автомобили, туризм, Донбасс, животные, Польша, Нацгвардия, дизайн, искусство, акции, Динамо, Дмитрий Дятлов, ДСНС, спорт, Зеленский, Майдан, мир, соревнования, Бахмут, ВСУ, Одесса, политика, общество, #Євромайдан, война, Київ, уикенд, портрет, самолеты, Сергей Смоленцев, церковь, юмор, пляжи, Китай, полиция, Україна, визиты, музыка