НОВИНИ ДНЯ: Коли в Україні очікувати справжньої зими: прогноз синоптика  Росія відхилила новий мирний план з 20 пунктів: інсайдери розкрили "апетити" Путіна  Довгі руки Буданова: блогер прокоментував новину про знищення двох ворожих катів у Москві  Місячний гороскоп: що можна і чого не можна робити 25 грудня  Морозне Різдво в Україні: де 25 грудня буде найхолодніше та коли піде сніг  6 точних ворожінь на Різдво: як дізнатися свою долю у ніч з 24 на 25 грудня  У Путіна зробили нову заяву про мирні переговори: готують позиціювсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Майдан, Україна, Одесса, передовая, Динамо, столкновения, пандемия, технологии, митинги, дети, терроризм, США, суд, ДСНС, джаз, медицина, традиции, уикенд, ВСУ, учения, церковь, Киев, солдат, Порошенко, футбол, Россия, протесты, мода, мир, акции, корабли, город, история, фотография, ЗСУ, фотоконкурсы, самолеты, фестивали, карантин, Польша, дизайн, полиция, живопись, животные, Верховная Рада, Сергей Смоленцев, стихийные бедствия, Нацгвардия, Зеленский, коронавирус, война, сборная Украины, Львів, автомобили, Київ, обстрелы, пляжи, оккупация, искусство, Крым, музыка, зима, Путин, спорт, Шахтер, портрет, архитектура, Донбасс, общество, Киевщина, фотоподборки, соревнования, Дмитрий Дятлов, фотопроект, природа, культура, #Євромайдан, люди, НАТО, юмор, праздники, Париж, Бахмут, Новый Год, выставки, Війна, туризм, визиты, путешествия, ВМС, авиация, пейзажи, пожары, Китай, Александр Зубко, марш, политика, военная техника, выборы, женщины