НОВИНИ ДНЯ: Де українці зберігають гроші і в якій валюті: рейтинг банків  У Путіна відреагували на перемогу Санду на виборах в Молдові  Запечений вінегрет: цікавий рецепт улюбленої страви  Вчені пояснили одне з біблійних див Ісуса Христа  Синоптикиня Діденко про 6 листопада: "Холодна погода триває в Україні"  Відбулося перше бойове зіткнення ЗСУ та військових КНДР: деталі FT  Потепління вже близько: яку погоду синоптики «обіцяють» українцям у листопадівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
солдат, общество, путешествия, дети, акции, Майдан, портрет, Дмитрий Дятлов, Новый Год, животные, традиции, пейзажи, фестивали, пандемия, выставки, мода, архитектура, Карпаты, Київ, передовая, церковь, соревнования, Динамо, столкновения, Зеленский, Польша, фотопроект, стихийные бедствия, Путин, обстрелы, Париж, ДСНС, музыка, Бахмут, Донбасс, марш, полиция, экология, военная техника, пожары, город, выборы, Нацгвардия, Александр Зубко, Сергей Смоленцев, сборная Украины, фотоконкурсы, протесты, природа, пляжи, самолеты, Киевщина, Китай, туризм, терроризм, Россия, дизайн, ЗСУ, искусство, праздники, НАТО, женщины, корабли, Україна, коронавирус, оккупация, автомобили, учения, культура, #Євромайдан, Шахтер, политика, карантин, Війна, ВМС, митинги, медицина, Крым, Львів, люди, футбол, Верховная Рада, история, США, мир, Одесса, Порошенко, технологии, война, уикенд, спорт, зима, ВСУ, Киев, фотоподборки, авиация, юмор, живопись, фотография, суд