НОВИНИ ДНЯ: Скарби Середнього царства: археологи відкрили унікальну гробницю поблизу Луксора  Де українці зберігають гроші і в якій валюті: рейтинг банків  У Путіна відреагували на перемогу Санду на виборах в Молдові  Запечений вінегрет: цікавий рецепт улюбленої страви  Вчені пояснили одне з біблійних див Ісуса Христа  Синоптикиня Діденко про 6 листопада: "Холодна погода триває в Україні"  Відбулося перше бойове зіткнення ЗСУ та військових КНДР: деталі FTвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Львів, технологии, церковь, город, митинги, НАТО, визиты, учения, акции, Шахтер, коронавирус, музыка, люди, Одесса, животные, Сергей Смоленцев, марш, Киевщина, полиция, суд, корабли, путешествия, женщины, стихийные бедствия, #Євромайдан, Верховная Рада, Киев, туризм, фотоподборки, Динамо, Порошенко, мир, Путин, Париж, ВСУ, искусство, Донбасс, столкновения, соревнования, юмор, мода, ДСНС, Новый Год, Зеленский, передовая, зима, ВМС, архитектура, Китай, фестивали, сборная Украины, живопись, футбол, Бахмут, выборы, терроризм, праздники, ЗСУ, автомобили, фотоконкурсы, обстрелы, Україна, история, оккупация, культура, авиация, Київ, природа, медицина, карантин, портрет, дизайн, фотография, Крым, Россия, политика, Майдан, пляжи, дети, Карпаты, пожары, война, Нацгвардия, Війна, Польша, США, традиции, общество, пейзажи, солдат, уикенд, Александр Зубко, военная техника, самолеты, фотопроект, спорт, выставки, протесты, пандемия, Дмитрий Дятлов