НОВИНИ ДНЯ: Шляхетські гилуни або вареники по-закарпатськи: рецепт, якому понад 100 років  Трамп обвалить валюти країн, що розвиваються, - Bank of America  В Європі відновили дискусії щодо відправки військ в Україну, - Le Monde  Заморожені активи РФ можуть стати козирем у завершенні війни в Україні, - Reuters  Цибуляники: старовинний рецепт голубців, якими ви здивуєте гостей  Рік Зеленої Дерев'яної Змії: астрологиня розповіла, що на нас чекає 2025-го  Синоптики повідомили, коли температура в Україні трохи підвищитьсявсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Польша, Путин, портрет, митинги, Сергей Смоленцев, уикенд, визиты, туризм, автомобили, коронавирус, пляжи, юмор, Донбасс, мода, Бахмут, ДСНС, женщины, военная техника, футбол, спорт, Верховная Рада, Одесса, учения, столкновения, Зеленский, Киевщина, Динамо, Новый Год, музыка, природа, пейзажи, протесты, живопись, авиация, дети, культура, общество, соревнования, Александр Зубко, выборы, суд, Россия, обстрелы, Шахтер, история, Київ, фотоконкурсы, война, церковь, выставки, традиции, США, терроризм, искусство, Нацгвардия, Порошенко, акции, путешествия, праздники, Париж, медицина, НАТО, Китай, Киев, #Євромайдан, карантин, дизайн, Дмитрий Дятлов, сборная Украины, город, фестивали, политика, солдат, ВМС, фотопроект, фотография, передовая, ВСУ, корабли, люди, полиция, оккупация, стихийные бедствия, самолеты, мир, технологии, марш, зима, животные, Україна, Крым, экология, Війна, пожары, Львів, Майдан, фотоподборки, ЗСУ, пандемия, архитектура