НОВИНИ ДНЯ: Трамп хоче швидко закінчити війну в Україні – Politico  Путін вдвічі підняв виплати росгвардійцям за участь у війні проти України  Путін "намагається грати ва-банк": Тимочко назвав запуск міжконтинентальної ракети провалом  Шляхетські гилуни або вареники по-закарпатськи: рецепт, якому понад 100 років  Трамп обвалить валюти країн, що розвиваються, - Bank of America  В Європі відновили дискусії щодо відправки військ в Україну, - Le Monde  Заморожені активи РФ можуть стати козирем у завершенні війни в Україні, - Reutersвсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
мода, выставки, медицина, терроризм, дети, НАТО, история, корабли, фотография, акции, пляжи, ВМС, технологии, футбол, Киевщина, Динамо, Киев, мир, авиация, животные, традиции, уикенд, протесты, город, природа, Війна, общество, искусство, архитектура, музыка, портрет, коронавирус, путешествия, Новый Год, Львів, пейзажи, культура, Одесса, церковь, юмор, военная техника, праздники, фотоконкурсы, люди, визиты, Шахтер, фотоподборки, дизайн, Верховная Рада, женщины, марш, США, спорт, сборная Украины, политика, Донбасс, учения, Україна, Польша, полиция, ДСНС, стихийные бедствия, Путин, пандемия, Дмитрий Дятлов, фотопроект, #Євромайдан, самолеты, Александр Зубко, Порошенко, фестивали, автомобили, митинги, столкновения, Київ, Россия, живопись, пожары, Зеленский, обстрелы, карантин, Париж, Майдан, Бахмут, выборы, война, Сергей Смоленцев, Нацгвардия, Крым, солдат, ВСУ, экология, ЗСУ, оккупация, туризм, суд, соревнования, Китай, передовая, зима