НОВИНИ ДНЯ: G7 та три країни готують відповідь на відправку солдатів КНДР на війну проти України  Науковці знайшли докази "помсти ворона": птахи ображаються довше, ніж люди  Масштабна мобілізація в Україні: чи можуть призвати до 500 тисяч людей і де їх шукатимуть  Яблучні млинці: рецепт смачного сніданку  Скарби Середнього царства: археологи відкрили унікальну гробницю поблизу Луксора  Де українці зберігають гроші і в якій валюті: рейтинг банків  У Путіна відреагували на перемогу Санду на виборах в Молдовівсі новини дня
Фото і Відео
Фоторепортажі
11.03.2021   Київська обл., Україна   vechirniy.kyiv.ua

Янголи-охоронці: фоторепортаж із диспетчерської вишки в аеропорту «Бориспіль»

Окрім пілотів, які безпосередньо керують літаком, насправді авіарейси супроводжує ще велика команда спеціалістів. І це, насамперед, авіадиспетчери, які працюють над тим, щоб літаки успішно піднялись у небо, розминулись з іншими бортами та щасливо приземлились. Щоразу заступаючи на зміну, вони без перебільшення розділяють із екіпажем відповідальність за життя пасажирів, а у кризових ситуаціях — допомагають знайти вихід із ситуації. В Америці їх називають Guardian Angels — Янголи-охоронці.
Авіадиспетчери аеродромної диспетчерської вишки Украероруху аеропорту Борисполя, звідки контролюють усі польоти, працюють у три зміни — ранкову, денну та нічну. Тоді один відсипний, і два вихідних. Такий графік не видуманий будь-ким, а регламентований рекомендаціями всесвітніх організацій. Оскільки робота напружена і відповідальна, то добрий відпочинок — дуже важливий фактор.
У кожній зміні до карантину нараховувались 12 осіб. Але позаяк, кількість польотів через пандемію скоротилась майже втричі — із 350/добу до 120/добу — зараз на зміну заступає лише половина складу. Перед зміною завжди відбувається інструктаж, під час якого розповідають про погодні умови, кількість рейсів, приліт особливих бортів та інші важливі фактори.
Оскільки мова йде про авіаційну безпеку, перед роботою кожен із диспетчерів проходить ретельний медогляд, де їм вимірюють пульс, температуру, а також запитують про загальне самопочуття. І лише після цього видають доступ до праці. Також раз у рік вони повинні отримати сертифікат від нарколога та психолога, а раз у два роки ВЛЕК — медичну сертифікацію авіаційного персоналу. Адже, сідаючи за пульт управління, вони беруть на себе велику відповідальність за життя екіпажу та пасажирів.
Щоб потрапити на диспетчерську вишку, на журналістів видання «Вечірній Київ» чекали ще кілька етапів погодження різних служб. Оскільки об’єкт режимний і мова йде про авіаційну безпеку, погодження візиту зайняло близько тижня. Дані спочатку перевіряла служба безпеки Украероруху. По своїх базах оцінювала журналістів і Служба безпеки України. Врешті, за день до запланованої дати візит на вишку таки погодили. Та це ще не все — на місці чекала ще процедура отримання одноденних перепусток, рамка металодетектора та ретельний обшук.

Фоторепортажі

всі Фоторепортажі
Популярные теги
Польша, карантин, женщины, история, фотография, оккупация, митинги, люди, столкновения, портрет, пляжи, футбол, фотопроект, технологии, автомобили, Верховная Рада, Зеленский, Париж, ДСНС, Львів, фестивали, стихийные бедствия, полиция, Новый Год, Шахтер, ЗСУ, Киев, юмор, сборная Украины, фотоподборки, политика, военная техника, #Євромайдан, коронавирус, война, зима, Китай, уикенд, спорт, выставки, Александр Зубко, путешествия, передовая, пожары, солдат, авиация, пейзажи, ВМС, экология, Нацгвардия, Одесса, живопись, Сергей Смоленцев, мир, музыка, город, НАТО, Київ, США, животные, ВСУ, марш, пандемия, архитектура, туризм, Війна, культура, обстрелы, церковь, выборы, протесты, Порошенко, традиции, Україна, Донбасс, Киевщина, медицина, Майдан, праздники, Бахмут, суд, природа, Крым, искусство, соревнования, дизайн, терроризм, фотоконкурсы, Россия, общество, Карпаты, Дмитрий Дятлов, Путин, дети, мода, самолеты, учения, Динамо, акции, корабли